Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:26:36 GMT

جاده هراز به سمت تهران بسته شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۹۵۸

جاده هراز به سمت تهران بسته شد

عباسعلی نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که بخشی از محور هراز در محدوده پل ابتهاج از امروز در دست بهسازی قرار گرفت و بر این اساس تردد در این محور در محدوده استحفاظی استان مازندران از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر بر روی تمام خودروهای عبوری بسته است.
وی از رانندگانی که قصد تردد از مسیر شمال به تهران را دارند خواست تا به جای جاده هراز از محورهای جایگزین سوادکوه ( قائمشهر- تهران ) در مدت زمان بسته بودن این محور استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این نیز اواخر تیر ماه محور هراز برای مرمت و بهسازی به صورت شبانه  بر روی خودروهای عبوری بسته شده بود.
حدود ۱۰۵ کیلومتر از ۱۸۰ کیلومتر جاده هراز در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد که حدود ۷۵ کیلومتر از این مسیر چهارخطه است. طرح چهار خطه کردن ۳۰ کیلومتر بعدی نیز در حال اجراست و پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۹ به صورت کامل پایان یابد.

محور هراز یکی از پرترافیک ترین محورهای کشور است و طبق آمار وزارت راه و شهرسازی روزانه بین ۴۰ تا ۶۰ هزار دستگاه خودرو در این محور تردد می کنند. میانگین ظرفیت تردد خودرویی برای این محور روزانه ۲۴ هزار دستگاه در نطر گرفته شده است.

۶۹۸۲/۱۶۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان مازندران خودرو وزارت راه و شهرسازی بسته هراز قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال از سمت شمال به جنوب به علت تخلیه بار ترافیکی امروز شنبه ۱۵ ماه یکطرفه شدند.

ترافیک در محور‌های چالوس و هراز سنگین و در محور سوادکوه اکنون عادی می‌باشد.

بر اساس گزارش این مرکز محور سوادکوه دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر