Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین صبح یکشنبه به همراه منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی،  مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین با حضور در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی برنامه های هفته دولت را تشریح کرد.

عبدالمحمد زاهدی در این نشست اظهار کرد: از دوم تا هشتم شهریور هفته دولت است و امسال مانند گذشته به مناسبت هفته دولت برنامه های مختلفی داریم که با مناسبت های هفته قزوین همزمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رسانه ها به خاطر اطلاع رسانی و حتی انتقادات تشکر کرد و گفت: سال ۶۰ سالی پر حادثه برای مردم و نظام اسلامی بود که به واسطه ترورها،  انفجار ساختمانهای دولتی تا ترور ناموفق رهبریف انفجار حزب جمهوری اسلامی،   شهدای ترور، اتفاقات زیادی داشتیم اما با همه سختی ها و سنگ اندازی ها نظام راه خود را ادامه می دهد.

زاهدی گفت: در این هفته در کنار یادواره شهدای دولت افتتاح طرح های دولتی و غیر دولتی را داریم و چند پروژه نیز اغاز می شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: در امور زیربنایی و عمرانی ۷۹۷ پروژه با ۲۲۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، در امور اقتصادی ۹۱ طرح با ۳۷۸ میلیارد تومان،   در امور فرهنگی و اجتماعی ۴۰ طرح با ۷۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

کد خبر 4701113

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین عبدالمحمد زاهدی هفته دولت هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟