Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام داوطلبان دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه ۹۸ فردا دوشنبه ۴ شهریورماه پایان می‌پذیرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت‌نام برای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۹۸ تا فردا دوشنبه ۴ شهریورماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
داوطلبان این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت‌نام اقدام کنند.

دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال ۹۸ نیز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.   نحوه گزینش دانشجویان
گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس «معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم»، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به انتخاب کدرشته محل هستند.

توصیه مسئولان سازمان سنجش به داوطلبان
داوطلبان باید در انتخاب کدرشته محل‌های انتخابی خود دقت کنند، زیرا پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی ثبت نام به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان سنجش ثبت نام دوره کاردانی آموزش مهارتی علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی

فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تمدید شد.

به گزارش مشرق، مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشت که این فرصت تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شده است.

داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

ثبت‌نام برای ایجاد سابقه و ترمیم نمره اختیاری است و افراد واجدالشرایط می‌توانند بنا به انتخاب خودشان در یک یا چند آزمون شرکت کنند.

ثبت‌نام برای ترمیم نمرات هنوز در سامانه هنوز فعال نشده است و داوطلبان باید منتظر اطلاع رسانی آموزش و پرورش باشند.

دیگر خبرها

  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت