Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍ به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار شیرین سو امروز در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت ریزی و زیرسازی معابر گفت آسفالت ریزی معابر سطح شهر شیرین سو از امروز آغاز شده است و در نظر داریم روکش خیابان ها و کوچه های سطح شهر در چند مرحله و فواصل زمانی مناسب انجام شود.

موسوی افزود: عملیات آسفالت ریزی در چهار مرحله و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در معابر اصلی و فرعی شهر  صورت میپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شیرین سو کیفیت معابر شهر را بسیار مهم خواند و گفت آسفالت خیابان ها و کوچه ها تاثیر بسزایی در ارتقاء کیفیت معابر دارند در همین راستا عملیات بهبود عبور و مرور شهری از ابتدای سال با اجرای کفپوش بتنی، جدولگذاری، رنگ آمیزی جداول و احداث بلوار شروع شده و با آسفالت ریزی معابر ادامه پیدا میکند.

وی ادامه داد به دلیل نامناسب بودن زیرسازی بلوار شهید بهشتی و خیابان همدان پیام و اهمیت زیرسازی مناسب در افزایش عمر آسفالت ابتدا باید آسفالت قدیمی این معابر را تراش میدادیم و پس از زیرسازی مجدد، دوباره روکش میشد که این کار انجام شد.

موسوی با اشاره به مصوبه ستاد مدیریت بحران شهر مبنی بر ایجاد پد هوایی جهت انجام عملیات امداد و نجات هوایی در مواقع لازم و اضطراری گفت: زمین مورد نیاز با هماهنگی بخشدار محترم تامین شده و جهت سایر اقدامات آماده سازی تحویل شهرداری شده است

وی ادامه داد عملیات زیرسازی پد هوایی انجام شده است و بزودی آسفالت ریزی و رنگ آمیزی آن به اتمام میرسد و هم زمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد و نجات رنگ آمیزی زمین شهید بهشتی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود

شهردار کرمان گفت: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست عمومی شورای شهر، با اشاره به تلاش و تکاپوی شهرداری در نقاط مختلف شهر، از همکاری و همراهی شورا تشکر و اظهار کرد: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان توسط بخش خصوصی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، افزود: این طرح در معابر پرتردد از ساعات ابتدایی صبح آغاز می‌شود و انجام بخشی از کار در ساعات اوج ترافیک اجتناب‌ناپذیر است؛ لذا اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق رسانه صداوسیما و نصب بنر در محل انجام می‌شود.

شهردار کرمان از انجام لکه‌گیری معابر همزمان با اجرای طرح جهاد آسفالت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با اشاره به افزایش چندبرابری تولیدات کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، گفت: با ترمیم و بازسازی سامانه سنگ‌شکن کارخانه آسفالت توان اجرای آسفالت معابر به دو و نیم میلیون رسیده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای تقاطع شرف‌آباد مناقصه برگزاری و با دستگاه‌های خدمت‌رسان برای رفع معارض وارد مذاکره شده‌ایم، به تشریح جزئیات پروژه پل شهدای خلبان پرداخت و ادامه داد: مشکلات مربوط به راست‌گرد شهید سلیمانی به هوانیروز برطرف شده و راست‌گرد هوانیروز به شهید سلیمانی نیز تا اواسط خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 751247

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود