Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@22:10:42 GMT

بارش پراکنده باران دربرخی نقاط کشور

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۱۱۹۰

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه‌ای در سواحل دریای خزر از بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور خبر داد. ناطقان: احد وظیفه اظهار کرد: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در ساعات بعد ازظهر امروز (۳ شهریور) برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و قزوین بارش پراکنده باران و برای شرق هرمزگان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در ساعات بعد ازظهر فردا و پس فردا (۴ و ۵ شهریور) برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و در سواحل غربی دریای خزر بارش خفیف باران انتظار می‌رود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعد ازظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه (۶ و ۷ شهریور) با نفوذ جریانات شمالی برای سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی روز پنجشنبه برای شمال استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق وجود دارد.

به گفته وظیفه از امروز تا آخر هفته در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

وی در ادامه اظهار کرد: از فردا (۴ شهریور) تا پایان هفته دمای در سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۴ شهریور) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در اوایل شب افزایش باد با حداکثر دمای ۳۶ و حداقل دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۵ شهریور) نیز صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداکثر دمای ۳۵ و حداقل دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. منبع: ایسنا برچسب ها: بارش پراکنده ، باران ، برخی نقاط

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارش پراکنده باران برخی نقاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری نسب افزود: این بارشها بر طبق پیش بینی ها  تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارشها به صورت رگباری همراه با  رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، افزود: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

مبشری نسب ادامه داد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • رگبار پراکنده باران در تهران