Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@00:04:03 GMT

هوا تا پایان هفته خنک می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۹۹۷

هوا تا پایان هفته خنک می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «فریبا گودرزی» روز یکشنبه  گفت: امروز بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، تهران و قزوین بارش پراکنده داریم و برای شرق هرمزگان، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده باران و احتمالا رعد و برق پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بعدازظهر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده و احتمالا رعد و برق و غرب سواحل دریای خزر نیز بارش خفیف باران را خواهند داشت اما از بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با وزش بادهای خنک از عرض‌های بالاتر سواحل دریای خزر بارش باران رخ می‌دهد که برای روز پنجشنبه شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی خاطرنشان کرد: از امروز تا آخر هفته برای برخی مناطق شرق و جنوب شرق و منطقه زابل و شرق کرمان، وزش باد و گرد و خاک را انتظار داریم؛ سایر مناطق جوی پایدار دارند اما به لحاظ دمایی از فردا دوشنبه تا پایان هفته روی سواحل دریای خزر هوا خنک می‌شود و چهار تا شش درجه کاهش دما را شاهد خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت آسمان پایتخت نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی وزش باد و برای بعدازظهر افزایش ابر، پیش‌بینی شده است،‌ همچنین احتمال دارد که در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش‌های پراکنده داشته باشیم؛ بیشینه دمای تهران امروز به ۳۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

خنک‌ترین مرکز استان کشور، شهرکرد با شش درجه سانتی‌گراد و گرم‌ترین مرکز استان نیز اهواز با ۴۶ درجه سانتی‌گراد اعلام شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دریای خزر سازمان هواشناسی دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم