Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها گفت: امسال اعتبارات فرهنگی و تربیت بدنی با هم ادغام شده است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، پنجاه و یکمین گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، در این گردهمایی مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: امسال علیرغم اینکه اعتبارات فرهنگی و تربیت بدنی با یکدیگر ادغام شده است، دانشگاه‌ها نباید از حوزه تربیت بدنی غافل شوند بلکه باید به عنوان یک محور اصلی به آن توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صدیقی با تاکید بر توسعه فعالیت‌های نشاط آور در دانشگاه‌ها ادامه داد: برگزاری جشنواره‌ها و رویداد‌های ورزشی باید در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گیرد، همچنین باید از فعالیت‌های داوطلبی حمایت شود در این المپیاد‌ها شاهد تلاش دانشجویان برای برگزاری این برنامه‌ها بودیم.

وی خطاب به مدیران تربیت بدنی تاکید کرد: باید در سطح دانشگاه‌ها اعتبارات حوزه تربیت بدنی را حفاظت کنند. امسال اعتبارات فرهنگی و تربیت بدنی ادغام شده است. در ساختار دانشگاه‌ها بحث خدمات تغذیه و سرا‌های دانشجویی ممکن است توجه و نظارت بیشتری داشته باشند، اما می‌خواهیم حوزه تربیت بدنی وظیفه اصلی دانشگاه‌ها باقی بماند.

رئیس سازمان امور دانشجویان بیان کرد: از سال گذشته بیش از ۸۵ پروژه در حوزه ورزش در دستور کار قرار گرفته است که ۱۱ پروژه چمن مصنوعی و کف پوش زمین روباز افتتاح شده است، ۳۷ پروژه در حال انجام است و انتظار می‌رود که ۸ پروژه نیز با شروع سال تحصیلی افتتاح شود.

صدیقی گفت: در سال جاری ساخت ۱۴ پروژه زمین چمن مصنوعی و ۲۳ زمین روباز با کف پوش را در دستور کار داریم، اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با اداره عمرانی این وزارتخانه هماهنگی‌های لازم در اجرای پروژه‌های عمرانی را دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۶ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی ورزشی دانشگاهی اخد کرده ایم افزود: در سال جاری این اعتبار به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است که در سال جاری ساخت ۶ استخر و تعدادی سالن ورزشی را در دستور کار داریم.

رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص توسعه فضای ورزشی دانشگاه‌ها عنوان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی سعی کرده ایم به این حوزه آسیبی وارد نشود. همچنین پروژه تاسیس و راه‌اندازی اطاق‌های تندرستی در تمامی دانشگاه‌ها را در دستور کار داشته ایم.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات دانشگاه‌ها در جذب خیرین حوزه ورزش پیشگام باشید.

صدیقی ادامه داد: مشکلات روان شناختی دانشجویان و تلاش مدیران تربیت بدنی با یکدیگر در ارتباط هستند، مقام معظم رهبری فرمودند: رزمندگان جنگ اقتصادی تولید کنندگان هستند، به نظر ما هم مدیران تربیت بدنی رزمندگانی هستند که با رخوت و افسردگی دانشجویان در جنگ هستند؛ در ۶ سال اخیر فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه تربیت بدنی راضی کننده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان