Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز یکشنبه در دیدار با ماموستا ملا عبدالله غفوری امام جمعه روانسر افزود: روحانیون منطقه اورامانات با اثرگذاری در حفظ تمامیت ارضی کشور ، حراست از مرزها و پشتیبانی از مسئولین وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده اند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران با راه انداختن جنگ نابرابر اقتصادی و تهدید کشورهای مختلف به جنگ ملت ایران آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: مردم در جنگ اقتصادی دچار مشکلات و مشقت خواهند شد و مردم ایران اسلامی در مقابل این جنگ صبوری و مقاومت کرده اند.

الهی تبار اضافه کرد: به فضل الهی، تلاش دولتمردان و همراهی مردم از این بحران نیز عبور خواهیم کرد.

وی گفت: منش و رفتار شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است و تواضع ، مردمداری و ساده زیستی این شهیدان الگوی مدیران باشد.

معاون تاکید کرد: باید با الگوگیری از منش و رفتار این بزرگان بتوانیم زمینه خدمتگزاری هر چه بیشتر را فراهم کنیم.

امام جمعه روانسر نیز گفت: همه مدیران باید قدردان همراهی مردم در دفاع از آرمانهای نظام و انقلاب باشیم.

ماموستا ملاعبدالله غفوری افزود: کنترل بازار و مبارزه با گرانی و حل مشکلات مردم نیازمند نگاه ویژه دولتمردان است.

وی ادامه داد: تولید ملی و داخلی برای حفظ استقلال کشور باید تقویت شود.

امام جمعه روانسر گفت: مردم روانسر شایان خدمات بیشتری هستند و تسریع در احداث بیمارستان روانسر مطالبه دیرینه این مردم است.

۸۰۶۶۷۴۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انقلاب تولید ملی گرانی مردم ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعد از ظهر شنبه در نشست فصلی مدیران سازمان انتظامی در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج علیه السلام شهر مقدس قم اظهار کرد: روحانیون عقیدتی سیاسی سفیران حوزه علمیه در ارگان‌های نظامی هستند و عقیدتی سیاسی انتظامی کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: جمهوری اسلامی در طی این سالیان مسیر پیشرفت را پشت سرگذاشته و با گذشته قابل قیاس نیست.

وی افزود: شرایط ایران با عملیات وعده صادق در جهان تغییر یافته و امروز ایران به قدرت منطقه و نماد پیشرفت و مقاومت در دنیا تبدیل شده است.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: روحانیون در محیط کاری و اداری نباید از فضای حوزوی و معنوی غافل شوند چراکه با اخلاق اسلامی می‌توان موثر بود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسئولیت‌ها به گفته امام علی (ع) برای امتحان و آزمایش ما هستند فلذا از بدو اخذ هر مسئولیتی ما امانت دار هستیم و اگر از این امانت غافل شویم به کجی و انحراف خواهیم رفت.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه روحانیون باید پیگیر مسائل و مشکلات مردم باشند، خاطرنشان کرد: طرح نور که در راستای عفاف و حجاب در حال اجراست، می‌بایست با ظرافت شده شود تا موجب ناکامی دشمنان و تحکیم شرایط اسلامی شود.

کد خبر 6090462

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی