Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@08:40:53 GMT

عملیات ساخت شیرخوارگاه فرشتگان استان لرستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۳۲۸

عملیات ساخت شیرخوارگاه فرشتگان استان لرستان آغاز شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فاطمه زهرا توکلی آغاز عملیات ساخت شیرخوارگاه فرشتگان استان را از بزرگترین طرح های این هفته برشمرد و افزود: این شیرخوارگاه با همت یکی از خیرین ارجمند و نیک اندیش با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، به مساحت ۷۸۰ متر مربع و در ۴ طبقه ساخته خواهد شد.

بهره برداری از مرکز توانبخشی در بروجرد

وی با بیان این ‌که در هفته دولت مرکز توانبخشی مراقبتی بیماران اعصاب و روان "امین" درشهرستان بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاهی ازدستاوردهای هنری و صنایع دستی معلولین و گروههای هدف، افتتاح کارگاه توانمندی مادران کودک کار، افتتاح بنیاد فرزانگان نور سرافراز سالمندان و افتتاح کلینیک مددکاری از دیگر دستاوردهای بهزیستی لرستان در هفته دولت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بهزیستی زهرا سالمندان صنایع دستی لرستان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلام شیرزاده با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای حفاظت و نگهداری از این بنای تاریخی و استفاده بهینه از آن حمام بیگ‌جوان چند سال پیش به بخش خصوصی واگذار و زیر نظر کارشناسان حفظ و مرمت استان مورد مرمت قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چایپاره افزود: حمام تاریخی بیگ‌جوان در مساحتی بالغ بر ۵۴۰ مترمربع در دو بخش عمومی شامل هشتی ورودی، سربینه، گرم‌خانه و خزینه و بخش اختصاصی ساخته شده است.

او با بیان اینکه مصالح به‌کار رفته در ساخت این بنا از نوع سنگ و آجر است، گفت: قدمت ساخت حمام بیگ‌جوان چایپاره به اواخر دوره قاجار برمی‌گردد که با شماره ۹۱۷۱ به ثبت ملی رسیده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان