Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@01:25:27 GMT

مساجد تراز اسلامی زنجان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۴۲۵

مساجد تراز اسلامی زنجان تجلیل شدند

به گزارش ایکنا از زنجان، شب گذشته دوم شهرویورماه،، همایش گرامی‌داشت روز جهانی مساجد برگزار شد که در این مراسم از فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج، خادمان مساجد، هیئت امنای مساجد، فعالان جهادی مساجد و رسانه‌های فعال در حوزه مساجد تقدیر شد. همچنین مسجد امام حسین(ع)، مسجد امام محمد باقر(ع)، مسجد داودقلی و مسجد حضرت زهرا(س) کوی اندیشه زنجان به عنوان مساجد تراز اسلامی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن سهندی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه آئین نکوداشت روز جهانی مساجد برای دومین سال؛ انتخاب مساجد برتر را با کمک متولیان مسجد اجرا می‌کند، گفت: کارگروه‌های متعددی در خصوص وضعیت مساجد انجام شد که در هنگام بررسی مساجد شهرستان به این نتیجه رسیدیم که بیشتر مساجد زنجان فعال هستند از این‌رو انتخاب چند مسجد کار سختی بود.
وی به برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های مذکور اشاره کرد و گفت: پس از بررسی‌های انجام شده بین 400 مسجد، حسینیه و بقاع متبرکه، 4 مسجد برتر بین مساجد شهری و روستای برای تجلیل انتخاب شدند؛ همچنین 10 امام جماعت، 12 نفر از نمازگزاران، 15 فرمانده پایگاه یک فعال فرهنگی در حوزه مساجد و سه مدیر فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد مورد تشویق قرار می‌گیرند.
این مقام مسئول اقامه نماز جماعت، تعامل ارکان مساجد و مشارکت در بحث‌های اجتماعی را از مولفه‌های انتخاب مساجد برتر برشمرد و افزود:: ستاد اقامه نماز استان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، سپاه ناحیه زنجان را در اجرای این برنامه همراهی کردند.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان ادامه داد: این همایش با هدف سوق دادن مساجد به سمت مسجد تراز اسلامی انجام می‌شود؛ چرا که تلاش می‌شود مساجد مرجع حرکت‌های اسلامی و دینی باشد.
انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان مسجد نمازگزاران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌ها، که آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز حضور داشتند شوراهای برتر استان بوشهر، اعضای شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر که ۶ دوره عضو شورا بودند، تقدیر شد

در این آئین از وحید نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، احمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان دیر، صداقت رئیس شورای اسلامی روستای هلپه‌ای از دشتستان و حیدری رئیس شورای اسلامی بخش امام حسن از دیلم به عنوان شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شد.

همچنین از سید علی اکبر فاطمی از شورای اسلامی شهر کاکی، هوشیار از شورای اسلامی شهر بنک، کنگونی اصل از شورای اسلامی تنبک به دلیل اینکه از ابتدای شروع به کار شوراها تاکنون عضو شورا بودند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر، مجید محمودی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و امیری نژاد به عنوان نمایندگان دولت در سطح استان بوشهر به مناسبت تعامل و همدلی با شوراهای شهر و روستاها نیز تجلیل شد.

کد خبر 6088585

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند