Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در گردهم‌آیی سیاستگزاران علمی و هنری جریان اربعین که در آستانه ماه محرم با حضور تعدادی از اندیشمندان در قم برگزار شد، «اندیشه و هنر اربعینی» با رویکردی شبکه ساز مورد توجه قرار گرفت و با همت نخبگان و سیاست گزاران «فکری» و «هنری»، چگونگی بهره از «ظرفیت‌های اندیشه و هنر»، جهت تبیین «امت سازی» و گسترش این معنا به بحث و سخن گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردهم‌آیی، به همت ستاد معرفتی و علمی اربعین (آیات نور)، بنیاد مطالعات تخصصی وارث الانبیاء، موسسه مطالعات راهبردی و فرهنگی اصحاب الحسین(ع) و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مجتمع آموزش عالی فردوس مشهد، دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از فرهیختگان کشور و اساتید حوزه و دانشگاه حضور داشتند، بیانیه نخبگانی اربعین صادر و بر گسترش نگاه اربعینی جهت فهم عمیق‌تر بیانیه گام دوم و تحقق آن تأکید شد.

رونمایی از پوستر ششمین دوره کنگره‌های بین المللی اربعین با موضوع «اربعین و امت سازی» از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
 

کد خبر 4701649

منبع: مهر

کلیدواژه: قم اربعین حوزه علمیه قم هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف استانداری سمنان اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی