Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۳ شهریورماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

محموله کالای قاچاق در ایستگاه پلیس بندر ماهشهر

سرهنگ فرامرز منصوری جانشین فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق فرماندهی انتظامی بندر ماهشهر با رصد و کنترل دقیق محور هندیجان به بندر ماهشهر یک دستگاه کامیون و ۳ دستگاه وانت پراید حامل محموله بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۶۲۶ طاقه پارچه خارجی، یک هزار و ۲۷ ثوب البسه و ۲ دستگاه یخچال فریزر فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری ۱۳ قاچاقچی و سارق در رامشیر

سرهنگ هدایت شهبازی فرمانده انتظامی رامشی بیان کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در شهرستان رامشیر به مرحله اجرا در آمد.

او اذعان داشت: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی، ۱۳ نفر از عاملان توزیع موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند، که در بازرسی از محل اختفاء متهمان مقادیری اموال سرقتی و ۳ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد، همچنین متهمان در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره انواع سرقت شامل سرقت خودرو، منزل، قطعات خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ شهبازی در ادامه افزود: به منظور اجرای این طرح ۶ خودرو و ۸ موتورسیکلت متخلف توقیف، از ۲۰ واحد صنفی بازدید، که به ۱۸ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده شد و ۲ واحدصنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت قوانین و ضوابط انتظامی و صنفی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

۳۵ کیلوگرم شیشه در اهواز کشف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی از فعالیت اعضای باند فروشندگان مواد مخدر صنعتی در شهرستان اهواز، که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده مطلع و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار داشت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی شبانه روزی، منازل و مخفیگاه اعضای باند ۵ نفره توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در چند عملیات غافلگیرانه و منسجم از محل‌ها بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در این رابطه ۵ نفر عضو باند مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند، بیان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

محموله یک میلیاردی پوشاک قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی "پل زال اندیمشک" با کنترل محور‌های مواصلاتی این شهرستان یک خودروی پژو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او اظهار کرد: در بازرسی از با خودروی توقیفی ۳ هزار و ۶۰۰ عدد انواع روسری قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

سردار یحیی الهی  اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر و رهنمود‌های فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اهمیت طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه با حضور عوامل انتظامی استان، در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر، ۳۳ سارق و چهار مالخر دستگیر شدند و ۲۳۵ کیلو و ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار الهی گفت: ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توقیف چهار دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی) و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه از دیگر اقدامات این طرح است.

وی گفت: در این طرح چهار نفر اراذل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی نیز دستگیر شدند، ۱۵۸ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا