Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - برندگان مسابقه اینستاگرامی بانک ملی ایران با عنوان "دست هایی که بی منت گره ای را باز می کند" به قید قرعه مشخص شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مسابقه اینستاگرامی "دست هایی که بی منت گره ای را باز می کند" با هدف ترویج، معرفی و تقدیر از اقدامات خیرخواهانه و مسئولانه در جامعه، طی یک هفته تا پایان مرداد ماه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به در پیش بودن چهلمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، این مسابقه با هدف معرفی افراد خیر و بسط و گسترش فرهنگ خیرخواهانه در جامعه برگزار شد.
در این مدت بیش از دو هزار و 429 نفر در این مسابقه شرکت کردند و از بین نظرات ارسالی، یک هزار و 518 نظر واجد شرایط شرکت در مسابقه بودند.
جایزه این مسابقه مبلغ پنج میلیون ریال است که به حساب هر یک از پنج نفر برنده مسابقه واریز می گردد.
برندگان مسابقه:
1- rojan.tab7
2- fatimagol65
3- ahmadlou_m
4- rez697
5- fatemeh_gh_10
جشنواره چهلمین دوره ی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران که این مسابقه در راستای معرفی آن انجام گرفت تا 31 مرداد ماه ادامه داشت و بزودی قرعه کشی آن انجام خواهد شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپوليس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپوليس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپوليس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس