Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:16:22 GMT

۲۷ کشته ماحصل درگیری‌های ترکیه با پ‌.ک‌.ک

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۷۸۰۲

وزارت دفاع ترکیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد، در درگیری‌ها با نیروهای مسلح حزب کارگران کردستان "پ‌.ک‌.ک"، ۲۷ تن از دو طرف کشته و هفت تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن سه نظامی ترک و زخمی شدن هفت تن دیگر از این نظامیان در درگیری‌ها با نیروهای مسلح حزب کارگران کردستان "پ‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک‌.ک" خبر داد.

همچنین در بیانیه‌ای این وزارت خانه آمده است، حملات هوایی جنگنده‌های ترکیه در داخل و خارج از این کشور منجر به کشته شدن ۲۴ نیروی مسلح حزب "پ‌ک‌ک" شد. براساس این بیانیه ۱۱ تن از این نیروها در خاک ترکیه و ۱۳ تن دیگر خارج از آن کشته شدند.

پیش از این وزارت دفاع ترکیه اعلام کرده بود: نیروی هوایی حملاتی را به پایگاه‌های حزب ‌پ‌.ک‌.ک در منطقه هفتانین واقع در شمال عراق آغاز کرد که در جریان آن ۹ تن از نیروهای این حزب کشته شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما(از تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی )فقط یک هدف داریم و آن اینکه دولت نتانیاهو را که با حمایت نظامی و دیپلماتیک غرب خارج از کنترل است، مجبور به آتش بس کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع اعضای هیئت مدیره انجمن مستقل صنعتگران و بازرگانان ترکیه «موسیاد» ترکیه درباره توقف تجارت ترکیه با رژیم اسرائیل گفت: ما با هیچ کشوری در منطقه خود به دنبال خصومت و درگیری نیستیم و نمی‌خواهیم در جغرافیای خود شاهد درگیری، خون و اشک باشیم.

اردوغان ادامه داد: عواقب این اقدام را با هماهنگی و مشورت با دنیای تجاری خود دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: ما در اینجا فقط یک هدف داریم و آن اینکه دولت نتانیاهو را که با حمایت نظامی و دیپلماتیک غرب خارج از کنترل است، مجبور به آتش بس کنیم.

روز جمعه اردوغان اعلام کرد که ترکیه واردات و صادرات با رژیم صهیونیستی را به طور کامل به حالت تعلیق درآورده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه