Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:13:54 GMT

اجرای ۳۵۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۸۴۰۲

اجرای ۳۵۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی

سرهنگ احیا محمد امیری روز یکشنبه با بیان این مطلب در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تشکیل کمیته های دهگانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس برای اجرای هر چه بهنر برنامه هایی خواهد بود که برای اجرا به تصویب می رسد.

وی رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی را در نخستین روز دفاع مقدس آغاز گر برنامه های این هفته بیان کرد و دیدار با خانواده شهدا، بازسازی عملیات بازی دراز در گرمه، برپایی نمایشگاه‌ها در دستگاه‌های اجرایی و به صدا درآوردن زنگ مقاومت و همایش تجلیل از پیشکسوتان این عرصه  را از برنامه‌های دیگر ایناستان در هفته دفاع مقدس برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین دیدار با خانوده شهدا، گلباران یادمان‌های شهدا، پیاده‌روی عمومی بجنورد و همچنین حضور کارشناسان و راویان دفاع مقدس در رسانه استانی  و در سطح جامعه و دستگاههای اجرایی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در هفته دفاع مقدس بیان کرد.
وی با بیان این که بر عملکرد دستگاه ها در هفته دفاع مقدس توسط تیم بازرسی این ستاد نظارت می شود افزود: هر دستگاهی که در این هفته در انتقال ارزش های دفاع مقدس به جوانان و جامعه بهتر کار کند تجلیل خواهد شد.

امیری خاطرنشان کرد: تبیین ارزشهای دفاع مقدس و نشان دادن اقتدار و توانمندی های نظامی ایران به دنیا که ریشه در دفاع مقدس دارد از اهدافی است که در اجرای هرچه بهتر برنامه های دفاع مقدس دنبال می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست با انتقاد از آن هایی که در گفتار خود به سخنان شهدای دفاع مقدس و وصیت نامه های شهدا استناد نمی کنند، اظهار داشت: دفاع مقدس دوران طلایی حیات تاریخی ایران است و تا قبل از آن این کشور در همه جنگ های خود یا عقب نشینی کرده بود و یا بخش هایی از کشور را از دست داده بود.

ولی الله حیاتی افزود: در دوران دفاع مقدس این کشور در حالی که وارث یک انقلاب نوپا بود در جنگی تمام عیار در مقابل تمام دنیا ایستاد و عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آورد.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم برای انتقال ارزش ها و مفاهیم دفاع مقدس به نسلی بیان کرد که دفاع مقدس را تجربه نکرده است و اظهار داشت: جوانانی در دفاع مقدس تربیت شدند که حرکات، رفتار، زندگی و عملکردشان الگوی تمام عیار برای ایرانیان خواهد بود.

وی افزود: باید به جای نام بردن از افرادی مانند «کاسترو» به شهیدانی مانند باکری ها استناد کنیم که با تیزبینی خاص خود مسیر انقلاب را برای ما تبیین کرد.

وی اظهار داشت: وصیت نامه های این شهدا هریک کلاسی از بصیرت افزایی است و در هفته دفاع مقدس باید به همه این ها را با زبان های مختلف مانند زبان هنر،  شعر، قصه، روایت، فیلم و فضای مجازی و واقعی به جوان ها منتقل کنیم.

وی با بیان این که هدف اصلی از برنامه های این هفته و گرامیداشت دفاع مقدس انتقال فرهنگ دفاع و ایثار و شهادت به جامعه و جوانان است اظهار داشت: نسل جوان نسلی است که درمعرض تهاجم فرهنگی قرار دارد و اکسیر تهاجم فرهنگی دفاع مقدس است تا تلاش های دشمنان را بی ثمر کند.

وی از مدیران و نهادهای استان خواست تا فرهنگ دفاع مقدس در این استان ویژه دیده شود و گفت: خراسان شمالی ۳ هزار لاله شهیدبه انقلاب تقدیم کرده است و سرداران بزرگی از این خطه شهید شده اند که باید به مردم شناسانده شوند.

وی اظهار داشت: همه باید بدانیم که به ازای هر کرسی که بر آن جلوس کرده ایم، چندین جوان شهید شده اند و آن چه امروز داریم نتیجه دفاع مقدس است و برای برون رفت از شرایط فعلی تنها راه، ایستادگی و مقاومت به سان روزهای جنگ و تکیه بر ولایت و رهبری است.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و این استان ۳ هزار شهید به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیم کرده است.  

ب/ ۶۰۴۲   

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ارزش های دفاع مقدس تهاجم فرهنگی جامعه خراسان شمالی دفاع مقدس قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد. 

سیدرضا یحیوی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • اعلام برنامه دولت درباره کالابرگ | یک هفته تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ