Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:35:14 GMT

لوشامپیونه| موناکو ۱۰ نفره پیروزی را با تساوی عوض کرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۹۷۴۷

لوشامپیونه| موناکو ۱۰ نفره پیروزی را با تساوی عوض کرد

تیم تحت‌هدایت لئوناردو ژاردیم با تساوی مقابل تیم «نیم» از کسب اولین پیروزی‌اش در فصل جدید لیگ یک فرانسه بازماند. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) تیم فوتبال موناکو با هدف کسب اولین پیروزی فصلش در ورزشگاه لویی دوم به مصاف تیم «نیم» رفت و در نهایت تساوی 2 - 2 بسنده کرد و به هدفش نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلام سلیمانی و ویسام بن‌یدر، خریدهای جدید موناکو به ترتیب در دقایق 38 و 45 موفق به گلزنی شدند و میزبان را پیش انداختند اما در ادامه نیم با گلزنی‌ روماین فیلیپوتکس (70) و کوین دنکی (82) نتیجه را به تساوی کشاند.

شاگردان لئوناردو ژاردیم در حالی در این بازی تن به تساوی دادند که از دقیقه 55 در پی اخراج ژمرسون، مدافع برزیلی خود 10 نفره بازی ادامه می‌دادند.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

در همین چارچوب از ساعت 19:30 امشب رن در خانه استراسبورگ به میدان می‌رود و در دیدار پایانی هفته هم از ساعت 23:30 امشب پاری‌سن‌ژرمن در حالی در ورزشگاه پارک‌دوپرس پذیرای تولوز است که نیمار در ترکیب پاریسی‌ها حضور ندارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوشامپیونا موناکو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونا موناکو لوشامپیونا موناکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان