Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنان معاون حقوقی وزارت ورزش و مسوولان فدراسیون فوتبال درباره تایید حضور زنان ایرانی در ورزشگاه‌ها در انتخابی جام جهانی قطر بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت.

به گزارش ایسنا، فراهم شدن امکان حضور زنان در بازی‌های ملی در ورزشگاه‌ها بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت. تقی‌زاده معاون حقوقی وزارت ورزش در تازه‌ترین اظهارنظر در این‌باره روز گذشته گفت: زنان در ۱۸ مهر امسال برای تماشای دیدار تیم ملی ایران و کامبوج در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر می‌توانند به ورزشگاه آزادی بروند

سایت‌ها و روزنامه‌های عربی زیاد این خبر را بازتاب دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الرای قطر نوشت: "ایران به زنان اجازه داد تا برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه بروند. زنان ایرانی می‌توانند در انتخابی جام جهانی قطر به ورزشگاه بروند. فیفا از طرق جیانی اینفانتینو به ایران فشار آورد تا به زنان اجازه ورود در ورزشگاه ها را بدهد و در نهایت هم توانست موافقت آنها را جذب کند و زنان ایرانی در دیدار برابر کامبوج در انتخابی جام جهانی به ورزشگاه خواهند رفت".

اسپورت 24 عربستان هم نوشت: "ایران به زنان اجازه ورود به ورزشگاه ها را در انتخابی جام جهانی 2022 قطر داد. زنان ایرانی از اکتبر 2019 می‌توانند به ورزشگاه بروند و دیدار برابر کامبوج را از نزدیک نگاه کنند. این خبر را تقی زاده معاون حقوقی وزارت ورزش ایران اعلام کرد".

Egysaudi هم نوشت که "ایران با دستور فیفا اجازه ورود زنان به ورزشگاه ها را صادر کرد و به این ترتیب زنان ایرانی بعد از سال 1979 می‌توانند به ورزشگاه‌ها بروند و بازی مردان را از نزدیک نگاه کنند".

رسانه های عربی زیاد دیگری مثل اسپورت 21 و المشهد العربی و الغد و البشائر این خبر را پوشش داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حضور زنان در ورزشگاه ها فدراسيون فوتبال مهدي تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینویم اراک، جمعه هفتم اردیبهشت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بنابر روایت ایرنا، امروز این شایعه مطرح شد که ممکن است بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار شود. در حالی که چند ساعت از این شایعه گذشته بود و حتی مدیرعامل آلومینوم اراک در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود ممکن است تیمش در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود، سایت سازمان لیگ به تمامی این شایعات پایان داد.

سایت سازمان لیگ در این باره اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و نوشت:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

حال مشخص شده است که این دیدار بدون حضور بانوان در ورزشگاه برگزار می‌شود و بانوان اجازه حضور در ورزشگاه را ندارند!

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899251

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد