Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:57:28 GMT

پلیس در تعقیب عاملین تیراندازی در دهدسته فسا

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۲۸۶۵

پلیس در تعقیب عاملین تیراندازی در دهدسته فسا

‌فرمانده انتظامی شهرستان فسا اعلام کرد که در پی درگیری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با سرنشینان یک خودروی مشکوک، افرادی مسلح اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کردند.

‌به گزارش ایسنا‌، به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ فرج رستمی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام گشت‌زنی‌های هدفمند، در یکی از محلات شهر فسا به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ فاقد پلاک و شیشه دودی با ۳ سرنشین مشکوک شده و اخطار ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راننده با مشاهده پلیس اقدام به فرار سمت خروجی شهر کرده و سرنشینان خودرو به سمت ماموران تیراندازی کردند و پلیس نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح، حین تعقیب و گریز با تیراندازی به سمت لاستیک آن، خودرو در ورودی یکی از روستاها متوقف شد .

فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: با توقف خودرو بلافاصله دو نفر از سرنشینان با در دست داشتن اسلحه کمری از صحنه فرار کرده و یک نفر دیگر همچنان به سمت ماموران تیراندازی می کرد که به علت تیراندازی مستقیم وی و احتمال به خطر افتادن جان اهالی حاضر در محل، درتیراندازی متقابل نهایتا متهم مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد‌.

او با بیان اینکه دوقبضه سلاح جنگی به همراه مهمات و ۳ قبضه سلاح سرد و همچنین تعدادی نقاب ودستکش قابل استفاده در اقدامات مجرمانه افراد مسلح از داخل خودرو کشف و ضبط شد، گفت: علیرغم انتقال فرد مصدوم به بیمارستان و تلاش انجام شده، این فرد فوت کرد.

رستمی خاطرنشان کرد که تلاش و اقدامات و تحقیقات پلیس برای شناسایی متهمان فراری ادامه دارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری مخل نظم عمومی و عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین شادگان توسط ماموران پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه 10 عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

دارخوین از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان است. شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود