Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@00:18:47 GMT

احداث بزرگ‌ترین پروژه خیرساز در لرستان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۳۸۰۳

احداث بزرگ‌ترین پروژه خیرساز در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، یک‎شنبه، سوم شهریور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مدیرکل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس لرستان، مدیران شرکت عظام خودرو و جمعی از مسئولین محلی آیین گلنگ‌زنی فاز اول مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه فرهنگی، آموزشی شهرستان الشتر با مشارکت گروه تولیدی عظام خودرو در مرکز شهرستان الشتر انجام پذیرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم، گفت: این پروژه ۲۴ کلاسه در زمینی به مساحت هفت هزار و ۶۷۰ متر مربع و با زیربنای سه هزار و ۹۷ متر مربع با مشارکت گروه تولیدی عظام خودرو با تعهد ۲۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود .
زینی‌وند مقدم اضافه کرد: این مجتمع آموزشی با رعایت کلیه استانداردهای لازم شامل سالن اجتماعات، نمازخانه سالن ورزشی، آزمایشگاه و کارگاه به‌صورت یک مجموعه کامل خواهد بود که چهار دوره آموزشی و تحصیلی را پوشش می‌دهد و به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع خیرساز استان لرستان احداث خواهد شد .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این اقدام خیرین را نشان‌دهنده معاضدت و کمک به دولت خصوصاً در حوزه تعلیم و تربیت دانست و با بیان این‌که ثروت و موقعیت اجتماعی فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم است، گفت: بهترین نعمت، فرصت خدمت به خلق و مردم است و اگر از این نعمت‌ها در جهت خدمت‌رسانی به مردم و خصوصاً موضوع تعلیم و تربیت بهره مناسب ببریم باقیات صالحات محسوب می‌شود .
وی مدرسه‌سازی را بستر توسعه و زیربنای رشد و تعالی جامعه دانست و افزود: اگر موضوع تعلیم و تربیت به‌درستی انجام شود، کشور به توسعه پایدار خواهد رسید.
زینی‌وند مقدم با اشاره به تعداد ۱۱۳ مدرسه تخریبی ۳۱۰ مدرسه آسیب‌دیده از سیل و ۱۷۹ مدرسه که تجهیزات آن‌ها از بین رفته گفت: تاکنون ۱۹۴ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی خیرین استانی و ملی و با همکاری نوسازی مدارس جذب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی مجتمع خیرساز شهرستان الشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: فرش به عنوان زیست‌بوم منطقه خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: هنرستان‌های خراسان شمالی زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.

وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هنرستان‌ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

بیات از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تجهیز و نوسازی به هنرستان‌های خراسان شمالی در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم برای سال جاری افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند