Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در مراسم ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی و پس از گزارش استاندار استان سیستان و بلوچستان به وسیله ویدئو کنفرانس گفت: افتخار دولت یازدهم و دوازدهم، گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان است.

اهم اظهارات وی را به نقل از مهر و ایسنا بخوانید؛

*روزی که مشعل گاز در زاهدان روشن شد، یک روز تاریخی برای مردم استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گازرسانی باید با سرعت بیشتری در استان ادامه یابد.

*{ با صدور دستور بهره برداری از طرح های برق رسانی به ۴۶ روستا، آبرسانی به ۳۵ روستا، هفت مرکز خدمات درمانی و بهداشتی و یک کیلومتر راه روستایی و دسترسی ۴۱۹ روستا به شبکه اطلاعات ملی}: توسعه راه آهن و توسعه بندر چابهار با مشارکت هند و افغانستان کار بسیار بزرگی در استان بود. از نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در استان باید تشکر کرد.

*{ پس از ارائه گزارش استاندار فارس از افتتاح پروژه‌های دولت در توسعه زیرساخت‌های روستاهای استان فارس}: استان فارس مرکز فرهنگی و تمدنی ایران و پرچمدار تمدن باستانی ایران و مرکزی بسیار مهم برای گردشگری تاریخی و  زیارتی است. 

* این استان مرکز گردشگری سلامت است و خوشبختانه مرکزیت بسیار مهمی ار لحاظ دانشگاهی، علمی و بخصوص پزشکی دارد. ما خوشحالیم که در هفته دولت شاهد افتتاح‌ پروژهای متعدد در همه استانها بخصوص در روستاها هستیم.

افتتاح پروژه های روستایی استان آذربایجان غربی

*{ پس از ارائه گزارش استاندار آذربایجان غربی از افتتاح پروژه‌های استانی و روستایی در این استان}: استان آذربایجان غربی مظهر وحدت اقوام و مذاهب مختلف است و دو پروژه به یاد ماندنی در دولت یازدهم و دوازدهم در این استان اجرا شد.

* اولین این پروژه که مهترین آن است، احیای دریاچه ارومیه است که موجب استقرار جمعیت و حیات کشاورزی و حتی زیست انسانی در جمعیت غرب کشور که بالغ بر ۱۵ میلیون می شود، است. اگر اقدامات دولت برای احیای این دریاچه نبود امروز باید ۱۵ میلیون نفر از این منطقه مهاجرت می‌کردند و کل کشاورزی منطقه نابود شده بود.

* این بزرگترین افتخار برای دولت یازدهم و دوازدهم در محیط زیست و احیای شرایط زیست در شمالغرب کشور است.

* دومین پروژه، اتصال ارومیه به شبکه راه آهن سراسری که جزو آرزوهای دیرین مردم این استان برای شنیدن سوت قطار بود، است. در ماه‌های گذشته افتتاح های فراوانی از شبکه آبیاری، سد و سایر مسائل در این استان اتفاق افتاد.

افتتاح پروژه های روستایی استان کرمان

*{ پس از استماع گزارش استاندار کرمان به صورت ویدئو کنفرانس}: کرمان به عنوان بهشت معادن کشور جایگاه عظیمی از لحاظ استخراج معادن مورد استفاده کشور دارد. الحمدلله در این دولت و دولت یازدهم اقدامات بسیار خوبی در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی انجام گرفت.

*یک طرح مهم این دولت که توسط بخش خصوصی انجام می شود و دولت حمایت می کند مسئله رساندن آب از دریای عمان به استان کرمان و همچنین یزد است که موجب یک تحول بزرگ برای پیشرفت این دو استان خواهد بود.

افتتاح پروژه های روستایی استان لرستان

*{ پس از ارائه گزارش استاندار لرستان در خصوص پروژه های زیربنایی روستایی}:استان لرستان، استانی است که همواره پشتوانه بزرگ قدرت ملی ما بوده و هر وقت کشور ما خدای ناکرده در خطری قرار گرفته مردم لرستان در خط مقدم دفاع از کشور و وطن عزیزشان بودند.

*{ با اشاره به سیل اوایل سال در استان لرستان}: با کمال تاسف در اوایل امسال، در فروردین ماه، در سیل های مهیبی که مردم در برخی از استان ها با آن مواجه شدند، استان لرستان هم با یک مشکل بزرگ مواجه شد، مخصوصا پلدختر که در درد و رنج مردم پرآوازه بود.

* من باید تشکر از همه دستگاه هایی که تلاش می کنند، تشکر کنم؛ از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از وزارت کشور و از تمام دستگاه های اجرایی که در طول این مدت 5 ماه و چند روز همه توان خود را برای مرمت و بازسازی مناطق تخریب شده به کار گرفتند. برای آنها آرزوی توفیق می کنم و برای مردم عزیز استان به دلیل زحمات و سختی هایی که در آغاز سال با آن مواجه شدند، تقاضای بردباری می کنم.

ادامه دارد...

۲۷۲۱۵

کد خبر 1293238

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی گاز استان سیستان و بلوچستان دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف فرانسه بازیگران سینما و تلویزیون ایران باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال داریوش اسدزاده امانوئل مکرون مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!