Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:12:12 GMT

اجرای «کوکوی گردن دراز» در تالار هنر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۵۲۱۶

اجرای «کوکوی گردن دراز» در تالار هنر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش «کوکوی گردن دراز» به نویسندگی و کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی از روز یکشنبه ۳ شهریورماه ساعت ۱۸:۳۰ اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرد.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: پسری بنام پیام دچار اختلال طیف اوتیسم است. خانواده اش از حضور او در جمع اکراه دارند زیرا احساس می کنند با بقیه بچه ها متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی به صورت اتفاقی پیام به همراه مادر و خواهرش وارد تمرین گروه نمایشی می شوند. مربی نمایش متوجه استعداد پیام شده و از مادر خواهش می کند که اجازه بدهد تا پیام نیز در گروه عضو شود اما این کار مربی نیز با مخالفت بازیگران تئاتر روبرو شده و تعدادی از بچه ها تصمیم می گیرند کاری کنند تا پیام در  تمرینات شرکت نکند. در ادامه قصه متوجه می شویم که پیام می تواند به بقیه کمک کند تا داستان نمایش به سرانجام برسد.

ملیحه مقیمی اسفندآبادی، محسن صفری، سمیه سلمانی، رسول استواری، حسین ابراهیم زاده، صوفیا عرفانی، پوریا تجلی طهرانی، مهلا لونی، مبین حدادی، مایا رحمانیان، شارمین شاهمرادی، آوا سادات طباطبایی، فاطمه نوشاد، محمدرضا مقیمی اسفندآبادی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل نمایش «کوکوی گردن دراز» عبارتند از آهنگساز: رامین عبدالهی، شاعر: محسن صفری، طراح حرکت و فرم: مهبد فیضی، طراح صحنه: امید انصاری، طراح لباس: مریم رادپور، طراح ماسک: هدی رودبار، طراح پوستر و بروشور: منصوره کریمی، طراح نور: کیوان ضیاپور، مدیر روابط عمومی: ریحانه مطهری.

 نمایش «کوکوی گردن دراز» در شهریور ۹۸ هر روز به جز شنبه‌ها و ایام سوگواری ساعت ۱۸:۳۰ برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده روی صحنه می رود.                                       

کد خبر 4702283 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تالار هنر تئاتر ایران تئاتر کودک و نوجوان تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی سینمای مستند کارگردان تئاتر سریال ایرانی کنسرت موسیقی نمایشنامه خوانی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان شبکه سه سیما فیلم کوتاه تماشاخانه شهرزاد سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما نمایش سپیده روایتگر داستان پرستاری است که در زمان شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات مستاصل و درمانده شده که با کتابی در خصوص امام زمان (عج) آشنا می شود که سبب تغییر احوال و شخصیت او می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری