Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:46:55 GMT

تعهداتمان در خصوص جامعه‌ ایمن را به جد پیگیر هستیم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۶۰۶۰

تعهداتمان در خصوص جامعه‌ ایمن را به جد پیگیر هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین صومی در آیین اختتامیه بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی جامعه ایمن اظهارکرد: این کنفرانس نه تنها به پایان خود بلکه آغاز دوره جدید را به ما گوشزد می کند و همه ما تلاش خواهیم کرد تا تعهدات خود را در خصوص جامعه ایمن با قدرت آغاز کنیم.

وی ادامه داد: میهمانان این کنگره در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با انسانهایی سروکار داشتند که وظیفه سلامت را به عهده دارند و خود را موظف به پیگیری مسائل مرتبط با سلامت می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطر نشان کرد: در این دانشگاه ضمن تعمیق آموزش تعهدات خود در بخش سلامت را در نظر داریم.

وی با اشاره به حضور مدیران ارشد دستگاه های متولی در این کنفرانس گفت: در آیین افتتاح این کنفرانس شاهد حضور مدیران ارشد ملی و استانی بودیم این حضور این پیام را به ما می‌دهد که ما خود را در برابر سلامت انسان ها متعهد می داریم.

صومی ضمن تقدیر از همکاری سازمان های بین المللی در برگزاری این رویداد علمی تخصصی خاطرنشان کرد: از تمامی همکاران بین المللی کنفرانس تقدیم میکنیم و برگزاری باشکوه این کنفرانس در کشور ایران نشان دهنده این است که این اتحاد برای جامعه ایمن در ایران وجود دارداما قطعاً مسیر جدیدی را بعد از این کنفرانس آغاز خواهیم کرد و از دستاوردهای آن در جهت توسعه مسائل مرتبط با ایمنی بهره مند خواهیم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز توجه به ایمنی و ترافیک در بحث های سلامت را ضروری دانست و گفت : در کنار کنترل بیماری های واگیردار در طی سالهای گذشته تمرکز بر سرطان‌ها و ایمنی ترافیک در دانشگاه علوم پزشکی تبریز مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: ما در سلامت نمی توانیم از مرگ انسانها جلوگیری کنیم بلکه وظیفه ما جلوگیری از مرگ زودرس است در مسائل ایمنی ترافیک نیز با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای می توانیم نقش بسزایی در کاهش مرگ و میر ناشی از سوانح رانندگی و یا معلولیت های ناشی از این سوانح باشیم.

صومی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان متولی ملی تلاش خواهد کرد مسیر گشوده شده را با سرعت بیشتری طی کند و روزی برسد که با دستاوردهای این چنین اقداماتی هزینه های ناشی از سوانح در کشور ما به حداقل کاهش یابد.

وی ادامه داد: در این کنفرانس متعهد می‌شویم که به تعهدات مان در مقابل این گروه عمل کنیم و در کنار آن شهر مروج سلامت را در چند شهر استان پیگیری کرده و نتایج عملکرد موفق این کنگره را در کنگره های آتی اعلام کنیم.

کد خبر 4702389

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز دانشگاه علوم پزشکی تبریز هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد