Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@01:21:57 GMT

بهره برداری از 25 پروژه در منطقه آزاد قشم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۱۱۹

بهره برداری از 25 پروژه در منطقه آزاد قشم

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مرتضی شیخ زاده با اعلام این خبر، بیان کرد: با بهره برداری از این 25 پروژه در 12 حوزه مختلف تولیدی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی برای 648 نفر در جزیره قشم اشتغالزایی می شود.

وی با بیان اینکه هفت طرح از این پروژه ها با سرمایه گذاری بیش از 2 هزار  و 84 میلیارد ریال در حوزه صنعت و تولید است، ادامه داد: از این تعداد تنها سه طرح صنعتی در حوزه دخانیات با سرمایه گذاری یک هزار و 790 میلیارد ریالی بخش خصوصی ، برای 274 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم؛ یک واحد تولید انواع شناور فلزی، یک واحد تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشت، یک واحد تولید نایلون و نایلکس و همچنین یک مجموعه تولید آسفالت سایر پروژه های صنعتی هستند که در هفته دولت فعالیت خود را آغاز می کنند.

شیخ زاده با اشاره به سرمایه گذاری 528 میلیارد و 803 میلیون ریال در شش پروژه مربوط به حوزه شیلات، آبزیان و کشاورزی، اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه ها در هفته دولت برای 279 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

وی ادامه داد: 2 پروژه ورزشی، 2 طرح آموزشی، یک طرح فرهنگی در کنار هفت پروژه خدماتی در مجموع با اعتبار 34 میلیارد و 729 میلیون ریال دیگر پروژه هایی است که به مناسبت هفته دولت توسط سازمان منطقه آزاد قشم به بهره برداری می رسد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه از این تعداد تنها سه طرح خدماتی (مرکز تولیدات گیاهی، المان میدان پلیس و دو پارک محله ای شهرک سیستان) مربوط به شهر قشم است، اضافه کرد: تلاش شده با توزیع عادلانه سرمایه گذاری در بخش های مختلف جزیره قشم مردم روستاهای این جزیره از فعالیت های اقتصادی با ایجاد اشتغال برای جوانان روستایی بهره مند شوند،در همین راستا عمده پروژه هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسند در بخش های مختلف جزیره قشم از جمله شهرک صنعتی تولا، اسکله کاوه، و در روستاهای لافت، نقاشه، طبل، شیب دراز، گوری، دوستکو، باسعیدو واقع شده اند.

شیخ زاده در پایان گفت: یکی از مهمترین مزیت های فعالیت سازمان منطقه آزاد قشم مربوط به نگاه مبتنی بر توسعه متوازن و تلاش در راستای توزیع عادلانه منابع در تمام نقاط جزیره بوده و اقدامات انجام شده طی سال های گذشته به وضوح نشان دهنده این واقعیت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال دولت روابط عمومی و امور بین الملل سرمایه گذاری قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴

تین نیوز

شهردار رشت، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه های تقاطع غیر همسطح، گفت: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم شوقی در حاشیه بازدید استاندار گیلان از فرآیند احداث همزمان پنج پروژه تقاطع غیر همسطح شهر رشت از جمله میدان نیروی دریایی، میدان امام حسین(ع)، بلوار آیت الله رودباری، خیابان باهنر و بلوار حمیدیان، با اشاره به آغاز این پروژه ها از حدود پنج ماه گذشته، اظهار کرد: امروز در هر نقطه از شهر رشت یک پروژه در دست اجراست.

شوقی با بیان اینکه علاوه بر تقاطع های غیر همسطح، احداث پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری، سرویس های بهداشتی محلات، مرمت ساختمان ساعت شهرداری و... در حال انجام است، افزود: پروژه های تقاطع غیر همسطح دارای متوسط پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد بوده و سرعت قابل قبولی دارد و بعضا از برنامه زمان بندی جلوتر هستند.

وی مهلت احداث تقاطع ها را ۱۸ تا ۲۴ ماهه دانست و تاکید کرد: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

شوقی با اشاره به آغاز پروژه لایروبی رودخانه های رشت، عنوان کرد: بارش برف موجب آسیب دیدگی آسفالت معابر شده و لذا تا پایان فصل بهار اقدام به ترمیم آسفالت خواهیم کرد، زیرا کارخانه آسفالت شهرداری پس از دو ماه تعطیلی، مجددا فعال شده و از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.

وی ۶۰ درصد خدمات شهری را الکترونیکی و هوشمند دانست و عنوان کرد: به زودی فرایند صدور پروانه ساختمانی نیز الکترونیکی خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینکه بازگشایی معابر جدید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: برای بازگشایی محدوده سرگل تا سعدی باید اقدام به خریداری ۱۰۰ ملک می کردیم که فقط ۱۴ ملک باقی مانده و کار تملک تا پایان فصل بهار انجام می شود.

وی با اشاره به نقش پروژه ۴.۲ کیلومتری ژ۵ (محدوده هلال احمر انزلی تا پل پستک و پیربازار) در کاهش ترافیک ورودی رشت، خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۱۵۰ متر را بازگشایی کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴