Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:55:29 GMT

ابراز قدرت نظامی، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می کند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۷۶۳۲

ابراز قدرت نظامی، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای دفاعی علاوه بر نمایش اقتدار، موجب ترس بدخواهان نظام اسلامی خواهد شد چرا که ابراز قدرت نظامی، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از نمایشگاه صنعت  دفاعی و سامانه باور 373، این نمایشگاه را تحقق آیه 60 سوره انفال دانست و اظهار داشت: دستاوردهای دفاعی این مجموعه علاوه بر نمایش اقتدار، موجب ترس بدخواهان نظام اسلامی خواهد شد چرا که ابراز قدرت نظامی، دشمن را وادار به عقب‌نشینی میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایرن در هیچ برهه ای داعیه تجاوز و جنگ با کشورها را نداشته است گفت: ایران اسلامی همواره پیام آور صلح و دوستی  بوده و این افتخارآفرینی های دفاعی نشاندهنده آمادگی ملت ایران در پاسخ به هوگونه تهدید علیه ایران اسلامی است.

مظفر با بیان اینکه قبل از انقلاب توان تولید بسیاری از محصولات دفاعی را نداشتیم افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تکیه بر دانش بومی و همت جوانان دانشمند ایرانی  قادریم به هر نوع تجاوز و تهدیدی پاسخ دندان شکن به دشمنان دهیم .

وی با بیان اینکه دفاع از لوازم حیات یک ملت است گفت: بالندگی، شرافت و عزت یک ملت در قالب قدرت دفاعی معنا پیدا می کند و اگر دفاع نباشد هیچ یک از این مولفه ها باقی نخواهد ماند.

وی در بازدید از سامانه باور 373 گفت: این سامانه بیانگر باور و اتحاد ملی به استعداد های خود است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باور 373 وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این دیدار با قدردانی از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به‌ویژه محکومیت حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دوطرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و گفت: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین با دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش‌بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات