Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:29:49 GMT

پرداخت به واقعیت‌های سال‌های دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۱۱۳

پرداخت به واقعیت‌های سال‌های دفاع مقدس

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز یکی از محوری‌ترین برنامه‌های راهیان نور کشور برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی دراز به عنوان آغاز سال راهیان نور کشور در ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه است، گفت : امروز شاهد درخشش برنامه بازی دراز در کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برگزاری سالروز عملیات بازی دراز به عنوان سال راهیان نور کشور با حضور قریب ۳۰ هزار نفر از هموطنانمان در سال جاری گفت : شاید روز‌ها و سال‌های اول برگزاری مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز سامان‌دهی جمعیت و نبود زیرساخت‌های لازم کار را سخت کرده بود، اما امروز کار‌های بسیار بزرگی در حوزه راهیان نور در سطح غرب کشور انجام گرفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران در ادامه با بیان اینکه امروز زیرساخت‌های خوبی در حوزه راهیان نور در غرب کشور داریم، گفت: نگهداری و توسعه این زیرساخت‌ها نیاز به تلاش دارد.

عظیمی افزود: در حوزه سخت افزاری اقدامات قابل قبولی در کشور انجام گرفته، در حالیکه در بهره‌برداری از فضای جنگ برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت خیلی موفق عمل نکرده ایم.

او با بیان اینکه راهیان‌نور ظرفیت بسیار بزرگی است که باید از آن در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی استفاده کنیم، گفت: اگر به‌عنوان برنامه‌ریزان راهیان‌نور نتوانیم در بحث محتوایی راهیان نور خوب کار کنیم، نمی‌توانیم ادعا کنیم موفق عمل کرده‌ایم.

او از سال‌های دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه ارزشمند یاد کرد و افزود: معتقدم از این گنجینه ارزشمند با وجود همه کار‌هایی که شده خوب نتوانستیم بهره برداری کنیم.

عظیمی با بیان اینکه سال‌های دفاع مقدس حادثه بسیار بزرگی در تاریخ کشور به شمار می‌رود که همه توفیقات آن مبنای دینی داشت، گفت: آنچه امروز به عنوان خاطرات دفاع مقدس مطرح می‌شود تنها قطره‌ای از دریای اخلاص و از خودگذشتگی رزمندگان است.

او با اشاره به از خودگذشتگی‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس، افزود: برخی از رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس مخلصانه حماسه آفرینی کردند که اغلب هیچ اسمی از آن‌ها نیست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران اشاره‌ای هم به مشکلات کنونی کشور داشت وگفت: خیلی از مشکلات امروز کشور به منیت‌ها و حسادت‌ها برمی گردد و اگر مسئولین امروز بر مبنای همان فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس کار می‌کردند، نباید شرایط کشور همچون شرایط کنونی بود.

عظیمی گفت: در سال‌های دفاع مقدس رزمندگان تلاش و از خودگذشتگی زیادی می‌کردند و اصلاً انتظار مطرح شدن نداشتند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف اشاره‌ای هم به رها بودن فضای مجازی در کشور داشت و افزود: مدیریت فضای مجازی برای خانواده‌ها به کار مشکلی تبدیل شده است.

عظیمی با بیان اینکه استفاده بدون محدودیت از فضای مجازی راه‌های انحراف را به سوی کودکان و نوجوانان باز می‌کند، از دست اندرکاران فرهنگی خواست تا فکری به حال فضای مجازی کنند .

 

 

انتهای پیام/د

امروز شاهد درخشش برنامه بازی دراز در کشور هستیم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است