Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@13:58:04 GMT

گذر چهار محال و بختیاری از بحران تنش آبی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۹۸۴۳۴

گذر چهار محال و بختیاری از بحران تنش آبی

شهرکرد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: با گذر از فصل گرما و خنک شدن هوا در استان ، خطر بروز بحران و تنش آبی در تامین آب شهرهای استان برطرف شده است.

به گزارش قدس آنلاین؛ قدرت‌الله بیگلری افزود: اگر چه امسال به واسطه بارش‌های فصل بهار با مشکلات کمتری در خصوص تامین آب شهرهای استان مواجه بودیم اما به سبب وضعیت ناگوار دشت‌ها و سفره‌های آب زیرزمینی استان ، تامین آب همچنان با سختی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اینک شهرهای کاج شهرستان اردل، سفیددشت بروجن و سردشت لردگان با تنش آبی مواجه است که در همین خصوص با تدابیر به کار گرفته، مشکل را مدیریت کرده‌ایم.

بیگلری با اشاره به آغاز عملیات آبرسانی به شهر کاج از محل چشمه باغ رستم، تصریح کرد: از آنجاکه شهر کاج در انتهای خط انتقال آب دزداران قرار دارد در برخی ساعات با افت فشار آب مواجه می‌شود که برای رفع این مشکل خط انتقال آب از چشمه باغ رستم‌ در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری، تکمیل طرح آبرسانی به شهر کاج را نیازمند ۴ میلیارد تومان اعتبار دانست و گفت: اگر این اعتبار به موقع تامین شود ظرف یکسال آینده این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

بیگلری خاطرنشان کرد: شهرهای سفید دشت و سردشت نیز به سبب خشک شدن چاه‌ها با کمبود آب مواجه هستند که تلاش شد با آبرسانی سیار به این مناطق تا حدی از مشکل کاسته شود.

وی با ابراز نگرانی نسبت به تامین آب شهر شهرکرد در آستانه عید نوروز، افزود: برای این مشکل راهکارهایی پیشنهاد شده اما تاکنون در این خصوص از سوی مسئولان ارشد استان تصمیم‌گیری نشده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد