Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا و صدر اعظم آلمان در حاشیه نشست گروه ۷ در فرانسه درباره ایران گفت‎وگو و رایزنی کردند. تاریخ انتشار: 14:48 - 04 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۶۳۷

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان طی سخنانی در حاشیه نشست گروه ۷ در فرانسه می‎گوید که گفت‌وگوی سازنده‌ای با دونالد ترامپ درباره ایران داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفته "همچنان کار‌های زیادی برای حصول پیشرفت در پرونده ایران پیش روی ما قرار دارد."

در هیمین حال «دونالد ترامپ» نیز طی اظهاراتی در حاشیه نشست گروه ۷ مدعی شده "در میان اعضای گروه ۷ درباره موضوعات زیادی به خصوص ایران اتفاق نظر وجود دارد."

ترامپ همچنین ادعا کرده "اعضای گروه ۷ درباره پرونده ایران در سطح بالایی متحد هستند."

رئیس جمهور آمریکا همچنین بازگشت روسیه به گروه ۷ را بسیار مفید خوانده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمریکا و فرانسه به توافق درباره مالیات شرکت‌های فناوری نزدیک شده‌اند، اظهار داشت که آمریکا مذاکرات آمریکا با چین از هر زمانی هدفمندتر است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترامپ مرکل ایران صدر اعظم آلمان رئیس جمهور آمریکا نشست گروه 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۹۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد

آفتاب‌‌نیوز :

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن روز جمعه به وقت محلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی آمریکا گفت: «من معتقدم که تلاش‌های جدیدی در جریان است که قطر و مصر و همچنین اسرائیل را برای یافتن راهی به پیش می‌برد.»

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم آزادی گروگان ها، شتاب و زندگی تازه‌ای وجود دارد.»

تاکنون مذاکرات میان حماس و اسرائیل با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی