Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@22:11:58 GMT

خارجی‌های پرسپولیس در آستانه فسخ قرارداد یکطرفه

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۴۴۰۰

به گزارش خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب با بشار رسن و بوژیدار رادوشویچ بابت قرارداد فصل پیش آنها هیچ اقدامی نکرده است و این مسئله باعث شده آنها در شرایط مالی سختی قرار بگیرند. با توجه به اینکه بیش از چهار ماه از پایان فصل هجدهم لیگ برتر می‌گذرد، هر دو بازیکن می‌توانند قرارداد فعلی‌شان را یکطرفه فسخ و خواهان کل پول قراردادشان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین بشار رسن حتی برای پرداخت اجاره منزلش هم به مشکل خورده است و فقط یک هفته دیگر وقت برای پرداخت آن دارد. این در حالی است که پرسپولیسی‌ها برای تمدید قرارداد این بازیکن به وی وعده تسویه حساب قرارداد فصل پیش او را داده‌اند که هنوز عملی نشده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو