Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی روز دوشنبه در آخرین روز حضور این گروه در مشهد در دیدار با تولیت اجرایی و مدیران عالی آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) گفت: ملت های مسلمان ایران و عراق از ظلم و جور حاکمان مستبد رهایی یافته اند و این کشورهای برادر، دوست و همسایه متعلق به اهل بیت (ع) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی خاکسار قهرودی افزود: پیشرفت، تکامل و توسعه کشور عراق باعث مباهات ماست و اینکه آستان های مطهر اهل بیت (ع) در آن کشور هر روز به جنبه های مختلف از خدمات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می پردازند جای خوشحالی دارد.

وی اظهار امیدواری کرد ماحصل جلسات منظم و تخصصی که در این مدت بین آستان قدس رضوی و آستان مقدس حضرت عباس (ع) برگزار شده، به افزایش رفاه حال زائران و توسعه بیش از پیش اماکن متبرکه متعلق به اهل بیت (ع) بیانجامد.

تولیت اجرایی آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز در این دیدار گفت: در زمینه های قرآنی، فرهنگی، سلامت و اقتصاد به توافقات بسیار خوبی دست یافته ایم که با تمرکز بیشتر نتایج آن به زودی مشخص خواهد شد.

محمد عبدالحسین الاشیقر افزود: موضوعات خدمت به زائران و بازسازی اعتاب مقدسه از اولویت های مورد نظر آستان مقدس حضرت عباس (ع) بوده است.

۷۴۸۹/۶۰۵۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آستان قدس رضوی اجتماعی و اقتصادی ایران و عراق حرم مطهر مشهد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی