Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت گفت: امسال پس از تلاش‌های فراوان توانستیم مبلغ هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای پروژه بازآفرینی دهدشت اختصاص دهیم. ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از دهدشت، محمد‌حسین جمشیدی شامگاه دوشنبه در نشست خبری به‌ مناسبت هفته دولت اظهار داشت: باتوجه به اینکه همدلی سبب ایجاد آرامش در جامعه می‌شود نخستین رسالت شورای پنجم شهر دهدشت ایجاد همدلی بین اعضای شورای شهر بوده و از دو سال گذشته تاکنون این همدلی حفظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دومین رسالت شورای پنجم شهر دهدشت بحث شفافیت مالی شهرداری بود که لازمه اصلی آن به‌کارگیری افراد پاکدست و پای‌کار بود و در این زمینه خوشبختانه گام‌های مثبتی برداشته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت اتوماسیون اداری را از دیگر عوامل مهم در بحث شفافیت مالی شهرداری دانست و افزود: هفته گذشته نخستین پروانه ساخت پس از آنکه تمامی مراحل اتوماسیون اداری را طی کرد، صادر شد.

جمشیدی تصریح کرد: سال گذشته از اعتبارات ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد فقط مبلغ 50 میلیون تومان برای تجهیز آتش‌نشانی دهدشت اختصاص یافت و با توجه به اینکه این میزان اعتبار ناچیز بود امسال با تلا‌ش‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای تجهیز آتش‌نشانی اختصاص داده شد. 

وی با اشاره به جذب میزان اعتبار لازم برای پروژه بازآفرینی دهدشت، گفت: امسال پس از تلاش‌های فراوان توانستیم مبلغ هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای پروژه بازآفرینی دهدشت اختصاص دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت عنوان کرد: در زمینه ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت و تکمیل پروژه‌ها مبلغ 6 میلیارد تومان از اعتبارات امسال به این پروژه اختصاص داده شد و تلاش می‌کنیم که تا پایان امسال پروژه‌های ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت تکمیل شود.

جمشیدی به میزان وصول مطالبات شهرداری از ادارات شهرستان اشاره کرد و افزود: در زمینه وصول مطالبات شهرداری دهدشت از ادارات از ابتدای امسال تاکنون به میزان 23 میلیارد تومان برای شهرداری دهدشت رأی صادر شده و امیدواریم بتوانیم مطالبات بیشتری را تا پایان سال وصول کنیم.

اجرای 70 پروژه عمرانی در پایتخت/صرفه جویی 300 میلیارد تومانی در تولید آسفالتبرگی دیگر از بی‌تدبیری شهرداری بجنورد؛ شهرکی که به امان خدا رها شده است+ تصاویر40 پروژه بازآفرینی شهری در خراسان جنوبی در دست اجراست

وی گفت: با تلاش و رایزنی‌های فراوان توانستیم مبلغ یک میلیارد تومان از بدهی شهرداری دهدشت به تأمین اجتماعی را کاهش دهیم و باقیمانده بدهی را قسط‌بندی کرده و شهرداری ماهیانه آن را پرداخت می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت با تأکید بر سند دار کردن تمامی املاک شهرداری دهدشت، گفت: در بحث سند دار کردن املاک شهرداری از ابتدای امسال تاکنون توانسته‌ایم تعداد 20 مورد از املاک شهرداری را سند دار کنیم.

جمشیدی با اشاره به افزایش 2.5 برابری اعتبارات عمرانی شهرداری دهدشت نسبت به سال گذشته عنوان کرد: سال گذشته میزان اعتبارات عمرانی شهرداری دهدشت مبلغ چهار میلیارد و 500 میلیون تومان بود و امسال توانستیم این میزان اعتبار را افزایش داده و آن را به 11 میلیارد تومان برسانیم.

وی گفت: باتوجه به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی از اهداف مهم شورای شهر دهدشت بوده تعریض جاده قبرستان در دستور کار قرار گرفت و زیرسازی آن انجام شده و تا چند روز آینده آسفالت می‌شود.

رئیس شورای اسلامی دهدشت با اشاره به ادامه روند نهضت آسفالت در شهر دهدشت، گفت: روند آسفالت معابر شهر دهدشت همچنان ادامه دارد که در این راستا یک پروژه سه میلیارد و 500 میلیون تومانی و یک پروژه 800 میلیون تومانی تعیین پیمانکار شد و در روزهای آینده سایر معابر شهر دهدشت آسفالت می‌شود.

جمشیدی با اشاره به ساماندهی بازار روز دهدشت، گفت: جابه‌جایی بازار روز دهدشت مکان‌یابی شده و در روزهای آینده تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص روند اجرای کمربندی سوم برای تقلیل و کاهش عرض کمربندی با مالکین به توافق رسیده و منتظر هستیم تا این میزان کاهش در کمیسیون ماده پنج مصوب شود.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران امروز در حاشیه آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخاردر جمع خبرنگاران در رابطه با‌ آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان اظهار کرد‌: این پروژه به حسب شرایط تاسیساتی شرایط ویژه‌ای را دارد و اقدامات لازم در قالب این پروژه در حال انجام است.

وی افزود: اخیرا ما با یک چالشی در فرآیند این پروژه روبرو شده‌ایم به طوریکه یک ماه پیش با یک مسیر فاضلاب روبرو شده‌ایم که البته هفته گذشته این مشکل حل و فصل شده و ان‌شاءالله ظرف دو هفته آینده زیرگذر این تقاطع به بهره‌برداری خواهد رسید و ان‌شاءالله با بهره‌برداری این زیرگذر فرایند ادامه خواهد داشت.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در خصوص زمان بهره‌برداری کامل این تقاطع گفت: همانطور که گفته شد ظرف دو هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و حداکثر این پروژه در مردادماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری گفت: فاز اول این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که فاز نخست آن 9.6 کیلومتر است و در رابطه با فاز دوم آن نیز ما 3 پیشنهاد را به سازمان محیط زیست داده‌ایم که هنوز در این باره جوابی را نداده‌اند.

حق‌بین گفت: به محض اینکه سازمان محیط زیست به پیشنهادات ارائه شده از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در رابطه با فاز دوم آزادراه شهید شوشتری پاسخ بدهند اقدامات لازم برای اجرای فاز دوم آغاز خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره بازدید وزیر کشور از فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی گفت: این بازدید روز پنجشنبه هفته گذشته انجام شد و در رابطه با فاز دوم این پروژه که حدود یک کیلومتر است کماکان معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام شهرداری منطقه 18 ظرف یک ماه آینده مشکل معارضین در مسیر فاز دوم شهید بروجردی حل خواهد شد و به محض حل این موضوع جبهه کاری در این محدوده مستقر و اقدامات لازم را برای اجرای این پروژه انجام خواهند داد.

حق‌بین در پاسخ به این پرسش که فاز دوم شهید بروجردی در چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و اگر مشکلی پیش نیاید فاز دوم آن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور