Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@05:11:34 GMT

خرید توافقی گوجه‌فرنگی در همدان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۰۸۱۷۳

خرید توافقی گوجه‌فرنگی در همدان

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان اظهار کرد: با هماهنگی شبکه تعاون روستایی خرید توافقی محصول گوجه‌فرنگی از کشاورزان شهرستان‌های گوجه خیز از جمله تویسرکان، نهاوند و اسدآباد آغاز شده و تاکنون 2 هزار تن از این محصول به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری شده و به صنایع تبدیلی تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به قیمت بالای محصول گوجه فرنگی در سال زراعی گذشته بسیاری از استان‌های کشور از جمله فارس، اصفهان و خراسان به صورت گسترده اقدام به کشت این محصول کرده اند که بر این اساس تولید افزایش قابل توجه یافته است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان بیان کرد: خرید حمایتی محصول گوجه در چند استان کشور که تولید قابل توجهی داشته اند، آغاز شده است اما در همدان فعلا به صورت توافقی این محصول خریداری می شود که سبب تعادل قیمت و حمایت از کشاورزان می شود.

وی اضافه کرد: تا کنون 15 تا 20 درصد محصول گوجه‌فرنگی در استان همدان برداشت شده و ممکن است در زمان اوج برداشت این محصول در قالب طرح خرید حمایتی از کشاورزان خریداری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان اصفهان گوجه فرنگی برنا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار باوی گفت: از آغاز خرید گندم در این شهرستان تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

محسن البرزی افزود: و همچنین در این مدت ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در سال زراعی جدید ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی