Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهکندی گفت: «امیر حسین خدادی» از شهرستان خوسف اولین مدال طلای المپیاد استعدادهای برتر کشور در مسابقات پهلوانی و زورخانه ای رشته میل بازی را کسب کرد.

«فاطمه چهکندی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف، اظهار داشت: «امیر حسین خدادی» از شهرستان خوسف و از روستای تقاب، اولین مدال طلای المپیاد استعدادهای برتر کشور در مسابقات پهلوانی و زورخانه ای رشته میل بازی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ورزش و جوانان خوسف با بیان اینکه در سال گذشته، «فاطمه مهرور» از روستای معدن قلعه زری در المپیاد کشوری استعدادهای برتر رشته کنگ فو موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره شد، افزود: دیروز(سوم شهریور) این ورزشکار خوسفی به مسابقات کنگ فوی استان ارومیه اعزام شد.

 

چهکندی گفت: سه نفر از بانوان کبدی کار شهرستان خوسف هم در قالب استعدادهای برتر به مسابقات کبدی کشور اعزام شدند.

 

وی با ابراز خرسندی از اینکه استعدادهای ورزشی فراوانی در شهرستان خوسف وجود دارد، از نبود زیرساخت ها، امکانات، تجهیزات و اماکن ورزشی در این شهرستان گلایه کرد و گفت: سالن ورزش ویژه بانوان نداریم؛ ولی این موضع سبب نشده بانوان از ورزش باز بمانند و تلاشی نکنند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان خوسف ادامه داد: بانوان ورزشکار شهرستان خوسف در رشته های ورزشی جدو، والیبال، فوتسال، کاراته، تکواندو، انجمن های ورزشی، بدنی، وزنی و توپی بانوان صاحب عنوان و مقام شده اند که باید از آنها حمایت شود.

 

چهکندی همچنین به مسابقات ورزشی اوقات فراغت بانوان در تابستان اشاره کرد و گفت: تاکنون سه جشنواره «فراغت بانوان با ورزش» ویژه شاغلان و غیر شاغلان در شهرستان خوسف به منظور توسعه وزش بانوان و همگانی کردن ورزش برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه در این جشنواره بانوانی از سراسر شهرستان شرکت کردند، افزود: برگزاری این جشنواره ها تاکنون با استقبال خوب بانوان ورزشکار مواجه شده است که امیدواریم تا پایان سال ادامه داشته باشد.

 

رئیس ورزش و جوانان خوسف افزود: از آنجایی که توسعه ورزش بانوان از طرح های ابلاغی و تاکیدات وزارت ورزش و جوانان است، رویکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف هم بر همین سیاست است و سعی شده ورزش بانوان توسعه داده شود.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه روز جهانی مسجد اردبیل شیراز قم کانون های مساجد خوسف خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۰۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان