Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،فیصل دانش رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امروز تصمیم گرفتم نامزد ریاست شورای اسلامی شهر بندرعباس نشوم کما اینکه ممکن است به‌جایی برسم از این نهاد مردمی خارج شوم.

دانش پیرامون به حدنصاب نرسیدن جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: تمامی روند‌های قانونی برای برگزاری جلسه رسمی و فوق‌العاده شورای اسلامی شهر بندرعباس مبنی بر ارسال دعوت‌نامه، هماهنگی و تعیین دستور کار صورت گرفته بود و در این خصوص هیچ مشکلی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه حتی برای این جلسه و برگزاری آن در زمان تعیین‌شده تأیید تمامی اعضا گرفته‌شده بود،گفت: همه اعضا نیز اعلام حضور کرده و جلسه قرار بود امروز از ساعت ۹ آغاز شود که به دلیل غیبت چهار نفر از اعضا از رسمیت افتاد.

دانش با اشاره به اینکه دلایل عدم حضور اعضا نیز باید از خود افراد سؤال شود، اما به‌عنوان رئیس شورا تمامی روند‌های قانونی برای برگزاری جلسه انجام‌شده بود، افزود: ای‌کاش اعضایی که با صحبت‌هایشان سعی در جنجال‌سازی دارند باکمی صبر دلایل عدم حضور غایبین را بشنوند و سپس قضاوت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه کار شورایی یعنی تحمل یکدیگر و هرکسی به‌اندازه حق قانونی‌اش از حق خود دفاع کند، گفت: بنده به‌عنوان رئیس شورا هم به اعضای حاضر و هم غایبین احترام می‌گذارم.

او افزود: بنده به‌هیچ‌وجه قصد نامزدی برای ریاست دوره سوم شورا نداشته و ندارم، بنده در این مدت قصد داشتم شورای اسلامی شهر بندرعباس را از شرایط یکی دو سال گذشته خارج و به شرایط نظم اداری بازگردانم که خوشبختانه موفق شدم.

دانش با بیان اینکه روال اداری شورای اسلامی شهر بندرعباس را کامل کردم، گفت: شهرداری از گذشته بیشتر پاسخگو بود گرچه رضایت کامل ندارم و جلسات شورای اسلامی شهر بندرعباس پربارتر از گذشته بود و برخی کار‌ها همچون یاد کردن از تمامی روسای شورا‌های شهر بندرعباس انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های بزرگ‌تری داشتم، اما وقتی می‌بینم برخی افراد انتقادات به چالش کشیدن جلسات را دارند تا خیرخواهی عدم نامزدی را بهتر دیدم، گفت: امیدوارم تفاوت‌ها بین کسی که می‌تواند شورا را اداره کند و کسی که نمی‌تواند، دیده شود.

انتهای پیام/ز

منبع ایسنا

جزئیات برگزاری جلسه شورای شهر بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، صحن شورا را ترک کردند؛ این اقدام در راستای از حدنصاب انداختن جلسه شورای شهر تهران ارزیابی می‌شود که البته امروز جلسه با حدنصاب قانونی به کار خود ادامه داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد و در این جلسه پس از تذکرات اعضا، محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پشت تریبون قرار گرفت و گزارشی را از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل و به‌ویژه سفر شهردار تهران به چین ارائه کرد.

در ادامه برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به این گزارش و قراردادهای چین اعتراض و انتقاداتی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پشت تریبون قرار گرفت تا به انتقادات مطرح شده از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران پاسخ دهد اما در حالیکه هنوز زاکانی توضیحات خود را آغاز نکرده بود، برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند!

سوده نجفی، جعفر شربیانی، ناصر امانی، مهدی اقراریان، سید جعفر تشکری هاشمی، مهدی عباسی، علی‌اصغر قائمی از اعضایی بودند که همزمان با قرار گرفتن زاکانی در پشت تریبون، صحن شورا را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری