Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره پرونده زمین خواری در هفت سنگان ارائه داد، که در ادامه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 15:35 - 05 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۰۰۷ به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی درباره پرونده زمین خواری در هفت سنگان گفت: شخصیت حقوقی تعاونی مسکن غیر از دادگستری است و این مجموعه مربوط به تعاونی مسکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از رسانه‌ای شدن این موضوع سازمان بازرسی کل کشور در مورد این پرونده، موضوع واگذاری و فرآیند انجام شده ورود پیدا کرده و گزارش داده، معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور ورود کردند، با آغاز مسئولیت ریاست قوه قضاییه در دوره جدید ایشان هم دستور دادند این گزارشات به صورت دقیق بررسی شود و برای رسیدگی به این موضوع هم قاضی ویژه را انتخاب کردند.   اسماعیلی ادامه داد: برای بررسی مستندات اراده ما کاملاً جدی است و اگر به این نتیجه برسیم که در این واگذاری یا در هر واگذاری دیگری خلاف قانون عمل شده هیچ مماشاتی نداشته و نخواهیم داشت.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هفت سنگان زمین خواری تعاونی مسکن حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت

به گزارش جام جم آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز هیات وزیران به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به دلیل سفر آیت الله رییسی به سریلانکا و با حضور وزرا و اعضای کابینه تشکیل شد که مصوباتی داشت.

وی افزود: به منظور نظارت مؤثرتر بر بازار، لایحه اصلاحیه‌ای از سوی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات ارائه شد که در جلسه امروز این لایحه تصویب شد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: یک مصوبه دیگر به پیشنهاد بانک مرکزی تصویب افزایش سهمیه ایران در صندوق بین‌ المللی پول بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: آیین نامه مهارت محور شدن آموزش و پررش و حرکت به سمت فنی و حرفه ای تر شدن تصویب شد و به زودی ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز امسال منابع ارزی برای دارو و کالای اساسی در دولت انجام و تصویب شده بود.

دیگر خبرها

  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • هشدار اقبال لاهوری از تمدن مغرب زمین به ما
  • وزیر کشاورزی اوکراین مظنون پرونده زمین‌خواری ۷ میلیون دلاری
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان