Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:05:02 GMT

افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار در روستای دشته

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۸۹۳۱

افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار در روستای دشته

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان در مراسم افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار ورثه محمدعلی خوش اندام واقع در روستای دشته اظهار کرد: این طرح در مساحت 28.4 هکتار و آبیاری تلفیقی زیرزمینی و نواری احداث شده و برای 3 نفر از اهالی اشتغال ایجاد کرده است.

حسین فضلی در ادامه بیان کرد: این پروژه از سال 97 آغاز و امسال به پایان رسیده که محل اعتبارات آن آروده شخصی مالکان و کمک های و اعتبارات بلاعوض دولتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سهم آورده را 552.4 میلیون ریال و مبلغ اعتبار ملی بلاعوض آن را 2707.6 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع 3260 میلیون ریال برای احداث این پروژه هزینه شده است.

وی از دو پروژه دیگر با مساحت 174 هکتاری و اعتبار افزون بر 6414 میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای 38 نفر سخن گفت و افزود: دو طرح دیگر در دو روستای شمس آباد و حاجی آباد به بهره برداری می رسد.

فضلی از مجهز شدن19 هزار هکتار از  اراضی کشاورزی به سیستم نوین آبیاری تا پایان سال 97 سخن گفت و ادامه داد: در سالجاری 369 هکتار از اراضی شهرستان با اعتباری افزون بر 19657 میلیون ریال به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال ایجاد اشتغال دولت کشاورزی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سفر استاندار به بخش ناغان شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است.

بیشتر بخوانید

حمل و بارگیری دو دستگاه پست برق طرح انتقال آب اراضی دهکهنه

برزگر ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان چهار هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی