Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@00:14:42 GMT

عجیب اما واقعی؛ زیدان در فکر جدایی از رئال!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۱۹۵۰۱

عجیب اما واقعی؛ زیدان در فکر جدایی از رئال!

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید برای آینده خود برنامه های متفاوتی در نظر گرفته است.

به گزارش مشرق، شرایط در رئال مادرید هرگز بر وفق مراد زین الدین زیدان نیست و نتایج چند ماه اخیر این باشگاه باعث دلسردی سرمربی فرانسوی نسبت به آینده شده است. زیزو اواخر فصل قبل و بعد از ده ماه دوری از جمع کهکشانی ها و با وعده انقلابی بزرگ به برنابئو بازگشت، اما اوضاع رئال مادرید در این ماه ها هرگز بر وفق مراد وی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حمله تند فرانس فوتبال به نیمار +عکس

حالا مانوئل استبان، خبرنگار  اتلتیکومادرید نشریه آ.اس در توئیتی جنجالی مدعی شد زیدان پذیرفته که دیگر در رئال مادرید موفق نخواهد شد و به همین دلیل در رویای بازگشت به فرانسه و در دست گرفتن هدایت پاری سن ژرمن است.

نتایج رئال مادرید در اردوی تابستانی هرگز خوب نبود و آنها شکست با هفت گل را نیز در مقابل اتلتیکومادرید آغاز کردند. در ادامه اگرچه فصل با پیروزی برای رئال آغاز شد، اما آنها در هفته دوم مقابل وایادولید متوقف شدند و نمایش های تیم زیزو در ماه های اخیر رضایت بخش نبوده است. همچنین خریدهای متوسط و عدم توفیق در جذب پل پوگبا که هدف اول سرمربی فرانسوی در تابستان امسال بود، زیدان را از ادامه کار منصرف کرده و او به خوبی می داند چندان قرار نیست در برنابئو دوام بیاورد.

در شرایط فعلی فقط یک اتفاق عجیب و برکناری توماس توخل از پاری سن ژرمن می تواند باعث حضور زیدان در این تیم شود اما به هر حال شرایط موید آن است که زیزو از اوضاع راضی نیست. به نظر می رسد در صورت جدایی او، ژوزه مورینیو جانشین زیدان در برنابئو خواهد شد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فوتبال زین الدین زیدان توییتر رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۱۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس

روسونری برای تقویت خط هافبک خود به سراغ سبایوس می رود.

طرفداری | میلان نیز به جمع علاقه مندان به جذب دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید اضافه شد.

به گزارش AS، میلان که در سال 2022 نیز به جذب دنی سبایوس علاقه مند بود، دوباره قصد اقدام برای به خدمت گرفتن این هافبک را دارد. رابطه بین میلان و رئال مادرید بسیار خوب است و در سال های اخیر نقل و انتقال های متعددی بین این دو باشگاه رخ داده است. مشکل بزرگ این است که میلان به دنبال تکرار فرمول خرید براهیم دیاز است. بدین ترتیب میلان به جذب قرضی دنی سبایوس با بند خرید فکر می کند و رئال مادرید مخالف این فرمول است زیرا قصد دارد از فروش هافبک اسپانیایی درآمدی کسب کند. در حال حاضر ارزش دنی سبایوس در ترنسفرمارکت 8 میلیون یورو است اما رئال مادرید امیدوار است بتواند با فروش او 10 میلیون یورو کسب کند.

دنی سبایوس با توجه به نیمکت نشینی های متعدد در فصل جاری، با وجود تمدید قرارداد در سال گذشته، از جدایی از رئال مادرید استقبال می کند. دنی سبایوس در فصل گذشته بازیکنی کلیدی در نیم فصل دوم بود و 1939 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد اما در فصل جاری فقط 502 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است. گفتنی است علاوه بر میلان، اتلتیکو مادرید نیز به جذب دنی سبایوس علاقه دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!