Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:41:29 GMT

۲۵۰ میلیارد ریال به طرح های عمرانی کنگاور اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۰۴۴۴

۲۵۰ میلیارد ریال به طرح های عمرانی کنگاور اختصاص یافت

به گزارش ایرنا، خیراله خزایی عصر سه شنبه در کمیته برنامه ریزی کنگاور بر اهمیت محرومیت‌زدایی تاکید کرد و خواستار جدیت دستگاه‌های اجرایی در ارسال به موقع صورت وضعیت طرح‌ها برای جذب اعتبارات شد.

وی ادامه داد: اعتبارات شهرستان کنگاور در سال ۹۸ از محل استانی چهار میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، از محل نفت و گاز سه میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان و از محل متوازن ۱۷ میلیارد و ۲۲۱ میلیارد تومان و در مجموع ۲۵ میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خزایی با بیان اینکه اعتبارات نفتی که به این شهرستان اختصاص یافته در دهستان های خزل غربی و قزوینه هزینه خواهد شد، اظهار داشت: دیگر اعتبارات شهرستان از محل های متوازن و استانی در بخش های خدمات شهری، راه سازی، سدسازی، امور عمومی، کشاورزی، منابع طبیعی، انرژی، روستایی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر با اولویت اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و تکمیل طرحهای نیمه تمام هزینه می شود.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگاور، همچنین از اختصاص اعتبار ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محله متوازن ملی به اصلاح شبکه فاضلاب، ساختمان سد آناهیتا و ۲ بانده کردن جاده کنگاور - نهاوند خبر داد. 
فرماندار کنگاور یادآور شد: مسئولان دستگاه های اجرایی با توجه به ظرفیت های موجود، باید نسبت به جذب اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام اهتمام بیشتری داشته باشند.

شهرستان کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
۷۴۴۷/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تخصیص اعتبار کنگاور اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، جدال تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال در صدر جدول لیگ برتر فصل جاری همچنان ادامه دارد. استقلال در پایان هفته بیست و ششم با ۵۷ امتیاز در صدر جدول حضور دارد. همچنین پرسپولیس نیز با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد تا دو رقیب سنتی پایتخت همچنان برای کسب جام قهرمانی در تلاش باشند.

حالا سرخابی‌های پایتخت در چهار دیدار پیش روی خود که هر یک از آنها حکم فینال برای آنها را دارد باید مقابل تیم‌هایی قرار بگیرند که همچون خودشان دنبال امتیاز هستند.

پرسپولیس و استقلال سه بازی آتی خود را در تهران برگزار می‌کند. تنها تفاوت آنها در بازی خارج از خانه مربوط به نحوه سفر آنهاست. پرسپولیس با اتوبوس راهی قزوین برای دیدار با شمس آذر خواهد شد. این در حالی است که استقلال تهران برای بازی با نساجی به احتمال فراوان با هواپیما راهی ساری و سپس قائم‌شهر خواهد شد.

وضعیت جایگاه تیم‌ها در پایان هفته بیست و ششم نشان می‌دهد استقلال غیر از گل گهر سیرجان باید با سه تیم فولاد خوزستان، نساجی مازندران و پیکان تهران که خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند بازی کنند. تیم‌هایی که بدون شک برای بقا در لیگ برتر چیزی جز کسب امتیاز از استقلال نمی‌خواهند.

پرسپولیس هم باید با هوادار و استقلال خوزستان که شرایط سختی در جدول دارند بازی کند که ناقوس سقوط در رختکن آنها به صدا درآمده است. همچنین سرخ‌ها با شمس آذر و مس رفسنجان که در نیمه بالای جدول حضور دارند هم بازی خواهند کرد.

جدول رقابت استقلال و پرسپولیس با حریفان خود در ۴ هفته پایانی

شرایط سرخابی‌ها در ۴ هفته پایانی نشان از توازن در هر دو مدعی مقابل رقیبانی دارد که دنبال امتیاز از میدان مسابقه با حریفان پرطرفدار تهرانی هستند. باید دید آنها می‌توانند یکی پس از دیگری نبردهای خود را با موفقیت طی کنند یا کوچک‌ترین غفلت باعث سقوط از صدر به رتبه‌های دیگر می‌شود.

کد خبر 6099105 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۷ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان زنجان
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد