Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@03:06:46 GMT

قانون عجیب برای مربیان اخراجی در عربستان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۳۳۸۶

فدراسیون فوتبال عربستان در ارتباط با مربیان شاغل در فوتبال این کشور تصمیمات جدیدی اتخاذ کرده است.

به گزارش"ورزش سه" در مصوبات جدید فدراسیون فوتبال عربستان در مورد جا به جایی مربیان بین تیم های این کشور موارد جالبی به چشم می خورد. فدراسیون فوتبال عربستان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد اگر در خلال فصل یک مربی اقدام به فسخ قراردادش بکند یا باشگاه تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشد هیچ باشگاه عربستانی دیگری حق امضای قرارداد با این مربی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاید برای هواداران فوتبال ایران این مصوبه از آن جهت جالب باشد که برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس درحال حاضر هدایت تیم الاهلی عربستان را به عهده دارد و البته نتایجی که گرفته مورد تایید مدیران این باشگاه نیست.

 


این فدراسیون همچنین مکانسیم کار و صدور کارت مربیان شاغل در باشگاه های عربستانی را در تمام تخصص های مختلف فنی به تصویب رساند و اعلام کرد که استانداردهای مجوز آموزش مربیان از 18 اگوست شروع به کار کرده است هرچند قراردادهای منعقده قبل از آن را مستثنی می کند.


فدراسیون عربستان تصمیم گرفته است که کارت های مربیگری را تنها برای یک سال و به طور رایگان برای مربیان صادر کند و تمدید آن سالانه و با پرداخت مبلغ 100 ریال سعودی امکان پذیر است.

 

عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

القادسیه مشتری جدی مورینیو شد

به گزارش ورزش سه و به نقل از رادیو تاک اسپورت اسپانیا، القادسیه که فصل آینده به سطح اول مسابقات فوتبال عربستان بازمی‌گردد، به صورت جدی به دنبال جذب ژوزه مورینیو برای آماده سازی تیم فوتبال خود برای فصل آینده است و به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی هم که در ژانویه از رم جدا شد، برای این کار آماده است.

این مربی 61 ساله که نامش در کنار تعدادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مطرح می‌شد، بدش نمی آید که دوباره هدایت یک تیم را بر عهده بگیرد و این در حالی است که به نظر می‌رسد مشتاق‌ترین مشتریان او، باشگاه‌های عربستانی هستند.

باشگاه القادسیه که یکی از باشگاه‌های تاریخی عربستان است و هواداران زیادی دارد، پس از انتقال مالکیت خود به آرامکو به دنبال بازگشت به لیگ حرفه‌ای و کسب موفقیت‌های بعدی است و به گفته منابع تاک اسپورت، مورینیو قرار است اواخر ماه می برای بازدید از امکانات باشگاه القادسیه، وارد شهر الخبر شود.

القادسیه قرار است در بازار نقل و انتقالات تابستانی آینده بازیکنان مهمی را جذب کند. این باشگاه امیدوار است با تامین منابع و حمایت‌های لازم، با بازیکنانی ممتاز، خود را تقویت کند و تیمی قدرتمند تشکیل دهد که بتواند در فصول آینده برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند.

انتظار می‌رود که القادسیه نقشی محوری در توسعه فوتبال عربستان ایفا کند، چراکه این باشگاه به دنبال استفاده از فرصت‌های موجود و کسب نتایج مثبتی است که خواسته‌های هواداران را برآورده می‌کند و جایگاه خود در صحنه ورزش را افزایش می‌دهد.

نام مورینیو در شرایطی برای خدایت القادسیه مطرح می‌شود که او پیش از این در صحبت با کسانی که در مسابقه بوکس در عربستان شرکت کرده بودند، به شوخی گفته بود که برای سرمربیگری در عربستان منتظر پیشنهاد است.

دیگر خبرها

  • القادسیه مشتری جدی مورینیو شد
  • رفتار عجیب و غیر حرفه ای شهربانو منصوریان، جنجال ساز شد!
  • فیلم قهر و رفتار عجیب شهربانو منصوریان در مقابل وزیر رئیسی!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مورد عجیب عبدالله
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!