Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با افتتاح طرح های گازرسانی روستایی در هفته دولت؛ جمعیت روستایی بهره مند از نعمت گاز در استان زنجان به ۶/۸۴ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، «موسی احمدلو» گفت: به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر 6/84 درصد جمعیت روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به عملکرد شرکت گاز استان زنجان از ابتدای دولت یازدهم تا کنون؛ افزود: با بهره مندی 188روستای استان با 45 هزار و 742 خانوار؛ تا ابتدای دولت یازدهم؛ 4/42 درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مند شدند که این آمار در سال 92 به بهره مندی 222 روستا با 49 هزار و 78 خانوار به 5/46 درصد رسید.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اعلام اینکه در سال 93 موفق شدیم با برخورداری 269 روستا با 58 هزار و 142 خانوار درصد بهره مندی جمعیت روستایی استان را به 1/55 درصد برسانیم؛ اظهار داشت: خدمات گازرسانی به روستاهای استان در سال 94 به 61 درصد بهره مندی ، در سال 95 به 6/65 درصد، در سال 96 به 4/77 درصد و در سال 97 به 7/82 درصد با تامین گاز 540 روستای 87 هزار و 961 خانواری رسید.

 

مهندس احمدلو تصریح کرد: با عنایت خداوند متعال و همت کارکنان خدوم گاز زنجان تا هفته دولت 98 موفق شده ایم با اتصال 564 روستای استان به شبکه گاز کشور؛ خدمت رسان 89 هزار و 992 خانوار روستایی استان با 6/84 درصد بهره مندی باشیم.

 

وی در پایان افزود: شرکت گاز استان زنجان خدمتگزاری به مردم و همیشه در کنار مردم بودن را به عنوان شاخصه ای بارز در پرونده عملکرد خود داشته و با آغاز فعالیت شرکت ملی گاز ایران در زنجان از سال 1367و استقرار هیئت مدیره و مدیر عامل در مرکز استان به صورت مستقل از سال 1377، در راستای تمرکز زدایی اداری، تسریع در ارایه خدمات به متقاضیان، به روز نمودن تصمیمات و ایجاد تحول در ساختار مدیریت کشور به منظور پاسخگویی و همچنین کسب رضایت مشترکین و مراجعین محترم شرکت گاز استان زنجان انجام  وظیفه می نماید.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد خبرگزاری شبستان روز جهانی مسجد ماه محرم کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه استان بوشهر شرکت گاز استان زنجان طرح های هفته دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

 کرم گودرزی در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان اظهار کرد: از زمان شروع دولت سیزدهم، با اجرای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز، گازرسانی به ۲ شهر، ۴۳۰ روستا و بیش از ۱۴۳۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی، اجرای ۲۵۰۰۰ علمک و اشتراک پذیری ۵۳۵۰۰ مشترک و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹/۹ درصد و ضریب نفوذ روستایی با برخورداری ۲۳۳۱ روستا به ۹۸/۵ درصد (حدود ۱۲درصد بالاتر از متوسط کشوری) رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری کلیه شهر‌ها و روستا‌های واجد شرایط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
گودرزی تصریح کرد: عملکرد فوق الذکر باعث گردیده که این شرکت همواره در شاخص‌های ملی و استانی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند