Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل با اعلام این خبر افزود: این مرکز برای نیمسال اول سال جاری در 12 کد رشته در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

سلیم پناهی اظهارکرد: در این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌‌های فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه‌های گسترده، نرم افزار و برنامه‌سازی کامپیوتری، باغبانی و گیاهان دارویی، بازی‌سازی رایانه‌ای، تربیت مربی پیش‌دبستانی، مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و مددکار خانواده و در مقطع کارشناسی در رشته‌‌های تربیت مربی پیش دبستانی، مدیریت کسب وکار اینترنتی اطلاعات، مهندسی مددکاری اجتماعی گرایش مراکز اورژانس اجتماعی و فناوری اطلاعات گرایش برنامه نویسی تحت وب پذیرش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از علاقه‌مندان خواست جهت ثبت‌‌نام در کد رشته‌های مذکور می‌توانند به سایت سنجش کشور و یا به صورت حضوری به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان، نبش میدان شفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 13-33749512 تماس حاصل نمایند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی این مرکز در شیفت بعدازظهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مرکز برای رفاه حال دانشجویان در طول تحصیل تسهیلات دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای پرداخت بیش از 70 درصد شهریه و باز پرداخت بعد از فارغ‌التحصیلی اعطا می‌شود.

پناهی با اشاره به اینکه داشتن مدرک تحصیلی دیپلم در مقطع کاردانی و فوق دیپلم در مقطع کارشناسی از شرایط ثبت‌نام است، تصریح‌کرد: داوطلبان با به همراه داشتن مدارک لازم از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی می‌توانند در رشته مورد علاقه خود ثبت نام و تحصیل کنند.

وی با بیان اینکه تمام رشته های تحصیلی ارائه شده طبق نیاز‌سنجی و در راستای اشتغال‌زایی فارغ التحصیلان ارائه شده است، افزود: بر اساس ارزیابی های انجام گرفته توسط نهادهای نظارتی، این مرکز یکی از مراکز فعال در استان است و با فضای مناسب آموزشی، کلاس‌های مجهز و دو سایت کامپیوتری پیشرفته و بهره‌گیری از اساتید مجرب استان، به دانشجویان خدمات آموزشی ارائه می‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای

نصرت‌الله محمودی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اعلام وزارتخانه در سال ۱۴۰۰ در استان هزار و ۳۳ کودک بازمانده تحصیل بودند که کار شناسایی این کودکان انجام شد و از این تعداد ۳۰۰ کودک به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده شدند و بقیه کودکان به دلایل مختلف از جمله بد سرپرستی، معلولیت و بیماری سخت و مشکلات اقتصادی خانواده به نهاد‌های حمایتی ارجاع داده شدند.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ مدیریت تمام مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی به آموزش و پرورش محول شد.

بیشتر بخوانید

سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری

محمودی اضافه کرد: هم‌اکنون ۹۰۰کودکستان در استان زیرپوشش آموزش و پرورش قرار دارند که از این تعداد ۸۳۶ کودکستان تطبیق مجوز دادند و برای ۷۲۵ کودکستان استان شهریه مشخص و ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج