Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از افتتاح 16 طرح صنعتی با اعتبار 3439 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خرسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست هیأت مدیره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: با اقدامات و سیاست‌های دولت دوازدهم و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از ابتدای دولت دوازدهم 802 واحد صنعتی و تولیدی به بهره‌برداری رسیدند که درمجموع، هم‌اکنون افزون بر 2600 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به اشتغال 529 نفر در هفته دولت، افزود: با اشتغال واحدهای صنعتی بهره برداری شده در هفته دولت، تعداد اشتغال صنعتی به بالغ بر 75 هزار نفر رسیده است. مهدی‌زاده‌مقدم با بیان اینکه دولت بیشتر درگیر جنگ اقتصادی است، ادامه داد: با توجه به این اینکه دولت با مشکلات مختلفی مانند تحریم‌ها روبرو بوده ولی این ها مانعی نبوده و از ابتدای دولت دوازدهم سرمایه گذاری 18312 میلیارد ریالی واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را داشته‌ایم که نشان از شرایط محیطی مطمئن برای کسب و کار دارد. رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون استان خراسان رضوی با 49 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، زمینه تولید را برای سرمایه گذاران صنعتی در40 شهرک و ناحیه صنعتی فراهم کرده است.
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرک صنعتی شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور