Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@22:49:16 GMT

اخراج نظامیان آمریکایی خواسته ۱۶۰ نماینده عراقی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۲۹۹۳۹

نماینده ائتلاف «الفتح» عراق از درخواست ۱۶۰ نماینده این کشور برای اخراج نظامیان تروریست آمریکایی خبر داد و گفت شرایط برای تصویب قانون مرتبط با آن فراهم است.

اخبار بین الملل_ احمد الکنان اعلام کرد بیش از ۱۶۰ نماینده قانون اخراج آمریکایی ها را به امضا رسانده اند که از میان آنها، نمایندگان اهل تسنن نیز به چشم می خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر، «همام التمیمی» نماینده این ائتلاف تأکید کرده بود که عراق نیازی به تصویب قانون برای اخراج نظامیان ندارد؛ چرا که بغداد توافقی با واشنگتن دارد که در آن تأکید شده عراق هیچ نیازی به نیروی جنگی خارجی ندارد.

وی همچنین گفته بود نخست وزیر عراق می‌تواند در صورتی که این کشور نیازی به مستشار نظامی داشته باشد، این درخواست را مطرح کند و مسئولیت اخراج نیروهای خارجی از عراق برعهده عادل عبدالمهدی، نخست وزیر این کشور است.

نیرو‌های آمریکایی پس از وقایع ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۴ و تسلط داعش بر بخش‌های گسترده‌ای از خاک عراق، با ادعای مبارزه با تروریسم و داعش و با راه انداختن ائتلافی، به عراق بازگشتند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق نظامیان آمریکایی نخست وزیر عراق داعش تصویب قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۲۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طوفان‌الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید و دانشجویان معترض خواهان آزادی فلسطین هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت:« طوفان الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید دانشجویان معترض آمریکایی دیگر خواستار به رسمیت شناختن دو کشور در سرزمین‌های اشغالی نیستند بلکه خواهان آزادی فلسطین و اخراج اشغالگر از سرزمین فلسطین می‌باشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر