Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:08:14 GMT

کشنده‌ترین سلاح برای استکبار ایمان و اخلاص است

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۲۰۲۴

کشنده‌ترین سلاح برای استکبار ایمان و اخلاص است

معاون اجرایی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: آنچه که در طول چهار دهه اخیر مشخص شده این است که بیشترین و کشنده‌ترین سلاحی که استبکار با آن همه تجهیزات و قدرت از آن می‌ترسد، اخلاص، ایمان و انگیزه جوانان ایرانی است. ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ حمید ماندگاری امشب در مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های بسیج و فرماندهان سپاه ناحیه مقاومت شهرستان قشم با اشاره به ویژگی‌های سپاه و بسیج اظهار داشت: امروز به واسطه مجاهدت‌های بسیج و فرزندان انقلاب، ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و این موضوع در تاریخ این سرزمین بی‌سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در تاریخ معاصر جهان نیز اگر دقت کنیم هیچ کشوری جرات ایستادن در برابر زورگویان و استکبار را به خود نداده و اگر هم داده مقطع ایستادگی آنها بسیار کم بوده که سرانجام مغلوب و مرعوب شده‌اند.

استکبار دنبال ناکارآمد جلوه دادن عملکرد ایران در 40 ساله اخیر استسردار نجات: جمهوری اسلامی ‌‌زیر بار زور و ظلم استکبار نمی‌رود /‌ آمریکا در مقابل ایران درمانده شده استفرمانده سپاه استان سمنان: «مقاومت» اصلی‌ترین راهبرد نظام در مقابل استکبار جهانی است

معاون اجرایی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه آمریکا به عنوان سردمدار استبکاریون سالیانه به تنهایی بودجه‌ای معادل 700 میلیارد دلار هزینه امور ارتش خود می‌کند افزود: این رقم معادل بودجه دفاعی بخش اعظمی از کشورهای دنیاست که در کنار این بودجه‌ها چند صد پایگاه نظامی در سراسر دنیا نیز دارد.

ماندگاری اضافه کرد: بیشترین سلاحی که آمریکایی‌ها را می‌ترساند و ترسانده، اخلاص و ایمان و انگیزه بسیجیان و جوانان ایرانی است و هیچ سلاحی به اندازه این مولفه‌ها برای آنها کشنده نیست.

معاون اجرایی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ضمن تقدیر از فرمانده سپاه قشم با مطلوب ارزیابی کردن فعالیت‌های سپاه قشم اظهار امیدواری کرد، همه در مسیر طی شده با انگیزه بالا نهایت همکاری را با سپاه قشم داشته باشند.

سرهنگ محمد سالاری فرمانده سپاه قشم نیز در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر با بیان اینکه هدف از اجرای این برنامه تجلیل از فرماندهان پایگاه‌ها و دیدن عملکرد آنهاست، افزود: هر کدام از این عزیزان باعث تقویت دین و آرمان‌ها در سطح شهرستان شده‌اند و امیدواریم همه با کمک هم بتوانیم در سپاه در این راه در کنار عزیزان این راه را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ش

R7558/P/S6,1433/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین