Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:43:19 GMT

وزیران اقتصاد و ارتباطات هفته آینده به مجلس می‌روند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۳۷۵۳

وزیران اقتصاد و ارتباطات هفته آینده به مجلس می‌روند

مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه، دوشنبه(دو نوبت) و سه شنبه جلسه علنی دارد.

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سوالات منصور مرادی نماینده ایروان و محمدرضا صباغیان نماینده مهریز در مجلس حضور می یابد، همچنین قرار است محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته آینده برای پاسخ به سوالات نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد و مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود به مجلس برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است هفته آینده گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی و گزارش دیگر این کمیسیون در مورد آتش‌سوزی در در مدرسه دخترانه در زاهدان در مجلس قرائت شود.

نمایندگان در جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی به ادامه بررسی لایحه تجارت، بررسی طرح دو فوریتی تسهیل بدهی بدهکاران شبکه های بانکی و بررسی طرح یک فوریتی تشدید مجازات اسیدپاشی اعاده شده از شورای نگهبان می‌پردازند.

قرار است هفته آینده گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و طرح اصلاح موادی از قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در مجلس بررسی شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت و با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و فناوری و معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصویب شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، با حضور وزراى دادگسترى و ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

 این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر