Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@22:37:01 GMT

نسبت به محیط زیست بی‌تفاوت نباشیم

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۴۰۹۷

نسبت به محیط زیست بی‌تفاوت نباشیم

سرپرست فرمانداری میاندورود با بیان اینکه مردم نقش بسیار مهمی در توسعه پایدار دارند، گفت: نسبت به محیط زیست بی‌تفاوت نباشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اولین همایش محیط زیست و توسعه پایدار با سازمان‌های مردم نهاد میاندورود و مازندران چهارشنبه شب با حضور فرماندار، رئیس ارشاد، بهزیستی و ورزش، فعالان محیط زیست و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در سالن اجتماعات بهزیستی میاندورود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیدمحمود هادیان مسئول نمایندگی محیط زیست میاندورود با تشکر از همه کسانی که قلم و قدمشان برای محیط زیست کشور می‌تپد، اظهار کرد: باید در حفظ محیط زیست تلاش کنیم و برای آیندگان محیط زیست سالم به ارث بگذاریم.

هادیان تصریح کرد: آلایندگی واحدهای صنعتی شهرستان بسیار پایین است و حتی دو واحد کشتارگاه مرغ که کمی مشکل داشتند با پیگیری‌های لازم اقدام به نصب تجهیزات بروز کردند.

دبیر شورای هماهنگی سازمان‌های مردم نهاد مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه مهمترین مقوله‌ای که امروز مورد توجه است توسعه پایدار است، افزود: اجتماع، اقتصاد و محیط زیست سه مقوله توسعه پایدار هستند.

یکی از فعالان محیط زیست میاندورود، گفت: روش دفع زباله در حال حاضر، در طول تاریخ کمتر دیده شده و مدیریت نامناسب در دفع زباله دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای حفظ بعضی از گونه‌های جانوری در خطر انقراض جلساتی با شکارچیان یکی از مناطق شهرستان داشتیم و در نهایت شکارچیان تفنگ خود را کنار گذاشتند و تبدیل به حافظان محیط زیست شدند.

حسین منفردی سرپرست فرماندار میاندورود نیز با تشکر از همه کسانی که در حفظ محیط زیست تلاش می‌کنند، اظهار کرد: بسیاری از طرفداران محیط زیست از جیب خود برای حفظ آن هزینه می‌کنند.

منفردی با بیان اینکه مردم نقش بسیار مهمی در توسعه پایدار دارند، بیان کرد: هیچ کشوری را پیدا نمی‌کنید که در مسیر توسعه پایدار حرکت کرده و دولت به تنهایی این کار را کرده باشد.

وی با اشاره به اینکه واکنش مردم به اتفاقات محیط زیستی شامل سه دسته ستیز، گریز و صلح آمیز است، تصریح کرد: ستیز با محیط زیست خسارت به آینده و اطرافیان است، همچنین نسبت به آسیب‌های محیط زیست بی‌تفاوت نباشیم و همه را هوشیار کنیم.

منفردی با اشاره به نقش پررنگ زنان در سازمان‌های مردم نهاد، گفت: زنان به‌عنوان مادران جامعه نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی و تربیت فرزند حامی محیط زیست دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • جوی به‌نسبت پایدار در یزد
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • رئیس‌جمهور: تفاوت معناداری در نگاه ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد / لزوم توسعه روابط ایران و آفریقا
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم