Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد حسین‌زادگان روز پنج‌شنبه در آئین بهره‌برداری از طرح بهسازی و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، افزود: یکی از بحث‌های ما در استانداری مازندران بحث افزایش امید اجتماعی و سطح رضایت‌مندی مردم در جامعه بوده ، بنابراین برای اینکه ما بتوانیم این بحث‌ها را به سرانجام برسانیم ابتدا جلسات متعددی را برگرار می کنیم تا با شناخت طرح ها بتوانیم مطالبات مردم را به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه بحث امید اجتماعی در شهرستان قائمشهر اول تیم باشگاه نساجی و دوم کارخانه نساجی مازندران بوده است، گفت که بحث امید اجتماعی در شهرستان سوادکوه کارخانه کک سازی ، شهرستان نوشهر بندر و در مازندران هم منطقه آزاد است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه بحثی که در شهرستان ها مطرح کرده ایم در حوزه ورزش برای جلب رضایت مردم بوده، بیان کرد: در حوزه ورزش و در شهرستان قائمشهر بحث بهسازی و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی مطرح بود که باید مورد توجه قرار می گرفت که خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده به سرانجام رسید ، البته در این ورزشگاه مهم ترین کار را حامی مالی تیم نساجی بخش خصوصی انجام داده است .

حسین زادگان بیان کرد: در استان مازندران برغم همه استعدادهایی که وجود دارد اما متاسفانه به دلیل نبود شرکت های بزرگ ما در حوزه تیم داری با مشکل مواجه هستیم بنابراین باید از افرادی که به عنوان مالک تصدی این باشگاه را در دست می گیرند حمایت کنیم .

استاندار مازندران با تاکید براینکه بحث امید اجتماعی در سطح شهرستان ها در حال انجام است ، ادامه داد : باغ  ۳۳ هکتاری رامسر و باز شدن در کاخ صیفی آباد بهشهر که از خواسته های مردم بوده با پیگیری های به عمل آمده در حال عملیاتی شدن است بنابراین با همدلی و اتحاد می توانیم طرح ها را به سرانجام و رضایت مندی مردم را جلب کنیم .

حسین زادگان با اشاره به اینکه احیا کارخانه نساجی مازندران دومین مطالبه‌ای است که به صورت جدی در حال انجام است، گفت : کارخانه نساجی مازندران چندین سال با مشکلاتی مواجه بوده است که با آسیب شناسی های به عمل آمده و شرایط خاصی که به لحاظ مالکیتی برای این کارخانه وجود دارد، این امکان وجود ندارد تا دولت به صورت مستقیم برای این کارخانه اعتباری بگذارد.

وی ادامه داد: برای اینکه کارخانه نساجی مازندران  دوباره احیاء شود باید یک سازوکار جدید تعریف شود ، چرا که اگر این کارخانه احیاء شود قطعا این کارخانه به عنوان یک شرکت بزرگ می تواند حامی خوبی برای باشگاه نساجی باشد و این باشگاه را از تیمی بودن خارج کند.

/۱۸۹۹/۷۳۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران احمد حسین زادگان کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید