Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم افتتاح و آغاز اجرای طرح‌های عمرانی گناوه بیان کرد: اگر توانستیم با اجرای طرح‌های مختلف رضایت مردم را جلب کنیم پس می‌توانیم بگوییم در مسیر نظام گام برداشته ایم.

او افزود: بیش از ۵۰ طرح با اعتبار بیش از صد میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان گناوه افتتاح یا اجرای آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با قدردانی از مدیران دستگاه‌های مختلف، ادامه داد: این طرح‌ها در شرایطی که به لحاظ منابع مالی در سخت‌ترین شرایط بعد از انقلاب هستیم، اجرا شده است.

گراوند بیان کرد: برای ما افتخار است که در دوران سخت بتوانیم مدیریت کنیم همان طور که در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمنی که تمام دنیا پشت سرش بود، ایستادیم و جنگ تحمیلی را با حضور فرزندان این نظام پشت سر امام راحل و رهبر انقلاب پشت سر گذاشتیم و دشمن نتوانست ذره‌ای از خاک ما را تصاحب کند.

او تصریح کرد: باید با کسب تجربه از دوران دفاع مقدس این شرایط را به دوران طلایی برای اقتصاد کشور تبدیل کنیم.

استاندار بوشهر با اشاره به تلاش برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای استان، گفت: در تابستان امسال طرح‌های شاخص استان وقفه‌ای نداشته است البته برخی طرح‌ها که مربوط به وزارت نفت است یا اعتبارشان ملی است، وقفه‌ای داشته‌اند که دلایلی داشته است.

گراوند با اشاره به اهمیت جاده گناوه –میشان، افزود: این جاده سال ۹۵ با پیگیری استاندار وقت و نماینده مردم در مجلس پیگیری شد که اگر بهره برداری شود در توسعه گردشگری و تجارت بندر گناوه بسیار موثر خواهد بود.

او عنوان کرد: این جاده، ارتباط با گناوه با استان فارس و مرکز کشور را نزدیک، آسان و ایمن می‌کند.

استاندار بوشهر با اشاره به دیگر طرح‌های شهرستان گناوه نیز گفت: جاده گناوه – ریگ، کمی وقف داشته که قرار شده بعد از هفته دولت اعتبار اختصاص یابد و این طرح ادامه پیدا کند.

گراوند با بیان اینکه پل خور گناوه تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، از طرح مطالعه چهار خطه شدن جاده ساحلی گناوه –بوشهر خبر داد.

او همچنین از شورای اسلامی شهر گناوه خواست که در کنار شهردار باشد و شهردار هم در خدمت مردم.

استاندار بوشهر فلسفه حکومت جمهوری اسلامی را خدمت به مردم دانست و گفت: شورای شهر و شهرداری گناوه زمان را از دست ندهند و در کنار هم قرار گیرند تا بندر گناوه که ظرفیت خوبی در حوزه تجارت و گردشگری دارد، توسعه یابد و ما نیز در این راه هر چه از دستمان برآید انجام می‌دهیم.

گراوند درباره الحاق شهرک الغدیر به شهر گناوه نیز، بیان کرد: این موضوع هر چه سریع‌تر بررسی شود و سازوکار لازم صورت گیرد.

او گفت: جای تاسف است که بعد از ۱۹ سال این شهرک آسفالت شده است و از فرماندار می‌خواهیم زمینه آسفالت همه معابر این شهرک را فراهم کنند و ما هم اعتبار لازم را اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/ک

 شرایط کنونی را به دوران طلایی اقتصاد کشور تبدیل کنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان