Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام عظیمی کارگردان، مجری، بازیگر و کارتونیست نام آشنا در گفت و گو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همکاری خود با برنامه «عصر جدید» گفت: آقای علیخانی و تیم عوامل «عصرجدید» با کارهای من در رشته های مختلف هنری آشنا بودند، به همین دلیل از من دعوت کردند.

وی افزود:دو روز بعد از عید با بچه ها کار کردم و بعد از آن هم خودم به عشق بچه ها می رفتم و نسبت به آنها احساس مسئولیت داشتم و در اجراهای بعدی کنارشان بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم عروسک های غول پیکر، نمایش عروسکی خانم عزیزی، نقاشی شنی خانم فاطمه عبادی، تیم دومینو و گروه هایی که شعبده بازی می کردند از اجراهایی بود که من به عنوان مشاور کنارشان بودم.

کارگردان تهران ۱۵۰۰ در پاسخ به اینکه نفر اول «عصرجدید» یک هنرمند تجسمی است، چه کاری باید انجام داد که هنرهای تجسمی تا این سطح در جامعه بدرخشد،گفت: نمی شود با توجه به نتیجه «عصر جدید» برنامه ریزی کرد، یعنی نمی توان گفت چون در «عصر جدید» یک هنرمند تجسمی نفر اول شده حالا بیاییم برای هنر نقاشی، این کارها را انجام دهیم. تا الان هر اتفاقی که برای هنر تجسمی افتاده همانطور پیش خواهد رفت و اتفاق بهتری نمی افتد.

وی افزود: شاید مردم اصلا ندانند که نقاشی جزو هنرهای تجسمی است و فقط به نام نقاشی شنی می شناسند. با درخشش فاطمه عبادی در «عصر جدید» اتفاق خوبی برای نقاشی با شن افتاد، الان مردم دنبال این هستند که بچه هایشان را در کلاس نقاشی با شن ثبت نام کنند و... دفعه بعد ممکن است کسی که خواننده یا رزمی کار است اول شود بنابراین با نتیجه «عصر جدید» تحول زیادی در تجسمی رخ نمی دهد.

عظیمی در ادامه درباره آثار بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان که داوری بخش کاریکاتور را برعهده داشت، گفت: امسال پنجمین دوره ای بود که من داور این جشنواره بودم، به جرات می گویم در این دوره نه تنها در رشته کاریکاتور بلکه در تمامی رشته ها اتفاق بی نظیری افتاد؛ سطح کار هنرجویان در حد هنرمندان حرفه ای بود و من اگر شرکت کنندگان را در حال کار نمی دیدم، فکر می کردم که آثار کار خودشان نیست و تولید هنرمندان کارکشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نقاشی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور

دبیر هیئت تیراندازی مازندران از راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری در رده جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌مصطفی رجبی شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشوری اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور دو بانوی توانمند در رشته تیراندازی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر امروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیئت تیراندازی مازندران با حضور در این رقابت‌ها به همراه تیم تیراندازی استان و برعهده گرفتن مربیگری ورزشکاران عنوان کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

رجبی خاطرنشان کرد: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750197

دیگر خبرها

  • دبی باز هم همه را انگشت به دهان کرد!
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم