Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@22:07:10 GMT

۸۰ درصد قاچاق کالا کنترل خواهد شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۳۸۷۸۰

۸۰ درصد قاچاق کالا کنترل خواهد شد

آذربایجان شرقی-وزیر کشور با اشاره به ایجاد شبکه نظارت الکترونیکی در مرز های شرقی و غربی اظهار کرد: با اتصال سامانه‌های پایش و نظارت تا پایان امسال و در یک زمان‌بندی مشخص ۸۰ درصد از قاچاق کالا کنترل خواهد شد

به گزارش قدس انلاین؛ عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران  تأمین امنیت مرزها را از اصلی‌ترین اولویت‌های کاری وزارتخانه خود برشمرد و گفت: در بحث تامین تجهیزات به منظور نظارت الکترونیکی در مرزها و مدیریت انسداد آنها و همچنین تقویت نیروهای مرزی همه منابع مالی لازم از طریق صندوق توسعه ملی تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هر اقدامی که در جهت امنیت هرچه بیشتر مرزها باشد در دستور کار وزارت کشور قرار می‌گیرد ادامه داد: تامین امنیت مرزهای شرق و غرب کشور اصلی‌ترین اولویت امنیتی وزارت کشور است.
وی همچنین از استقرار تجهیزات فیزیکی در مبادی مرزی برای کنترل کالای قاچاق خبر داد و گفت: در یک سال آینده شاهد تحولات چشمگیر در این حوزه خواهیم بود.
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر کشور رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۳۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی