Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:28:44 GMT

وجود ۵۰ اقامتگاه بوم گردی در بافت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۱۶۷۳

وجود ۵۰ اقامتگاه بوم گردی در بافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   نجفی نژاد؛ رییس اداره میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافت گفت:یک واحد اقامتگاه بوم گردی با هدف توانمندسازی روستایی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه نمونه گردشگری گوغر روستای جفریز از توابع بخش مرکزی شهرستان بافت افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت:این اقامتگاه با ۳ هزار مترمربع مساحت و هزار متر مربع زیر بنا دارای۱۲ سوئیت اقامتی، آشپزخانه، سفره خانه و دو محوطه و ... است.

نجفی نژاد افزود:این واحد بوم گردی که فضای آن به طور کامل براساس سبک معماری سنتی بومی این شهرستان ساخته شده، ظرفیت پذیرش ۸۰ نفر میهمان را درشب دارد.

او اظهارداشت:سرمایه گذار اقامتگاه حدود ۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده و ۲۵۰میلیون تومان تسهیلات روستایی دریافت کرده است.

نجفی نژاد تصریح کرد:تا کنون بیش از ۵۰اقامتگاه بوم گردی در شهرستان بافت به بهره برداری رسیده و در حال ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران است.

این واحد بوم گردی با حضور حسینی؛ مدیر کل امور بانوان استانداری؛ بختیاری نماینده مردم شهرستان بافت رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی؛ فرماندار بافت و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ی

افتتاح یک واحد اقامتگاه بوم گردی در هفته دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور مدرسه گردی در مشهد

دریافت 61 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091384

دیگر خبرها

  • تور مدرسه گردی در مشهد
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید